لنوو از یک لپ تاپ عجیب رونمایی کرد

    کد خبر :1046944
لنوو

لنوو از لپ‌تاپ جدید ThinkBook Plus Gen 5 Hybrid رونمایی کرد که دو محصول را در یک محصول ترکیب می‌کند.

بازتاب-یک لپ‌تاپ 2 در 1 معمولاً دارای عملکردی شبیه تبلت است، اما این شرکت تجربه کامل اندروید را با لپ‌تاپ هیبریدی جدید ThinkBook ارائه می‌کند.  غول فناوری چینی دارای سیستم 2 در 1 منحصر به فرد است که لپ تاپ ویندوز مایکروسافت را با تبلت اندرویدی ترکیب می‌کند.

این نوت بوک دارای یک کامپیوتر ویندوزی در پایه است که صفحه کلید و مشخصات داخلی کلیدی را در خود جای داده است. از طرفی قسمت تبلت اندرویدی نیمه نمایشگر بوده که می‌توان آن را از پایه جدا کرد. برای دستیابی به این هدف، تبلت اندرویدی دارای تمام سخت افزارهای ضروری است که تجربه مستقل اندروید را تضمین می‌کند.

لنوو

نیمه لپ تاپ ویندوز 11 مجهز به پردازنده اینتل Core Ultra 7 است که با 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه SSD همراه شده است. یک بسته باتری 75 وات ساعتی انرژی این دستگاه را تامین می‌کند. اگر نمایشگر را جدا کنید، نوت بوک همچنان می‌تواند با اتصال آن به نمایشگر خارجی استفاده شود. در همین حال، طرف تبلت اندرویدی توسط یک چیپ کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز شده که با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه شد. این پنل یک صفحه نمایش 14 اینچی OLED با وضوح 2.8K است.

یک باتری 38 وات ساعتی در این تبلت مجهز به سیستم عامل اندروید 13 نیز تعبیه شد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به بلوتوث 5.2 و وای فای 6E در لپ تاپ و تبلت، دوربین 13 مگاپیکسلی عقب و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در نیمه نمایشگر، 2 پورت USB Type C، جک صوتی ترکیبی و USB نوع هیبریدی اشاره کرد. پورت C برای تبلت لپ تاپ هیبریدی لنوو ThinkBook Plus Gen 5 قرار است در سه ماهه دوم سال جاری با قیمت اولیه 1999 دلار عرضه شود.

 این برند در تلاش بوده محصولات متنوع و جذابی ارائه دهد تا بتواند نظر علاقمندان را جلب سازد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید