لنوو اولین لپ تاپ با نمایشگر شفاف را رونمایی کرد

    کد خبر :1054430
لپ تاپ

شرکت لنوو همانطور که پیش بینی می‌شد، به تازگی از اولین لپ تاپ نمایشگر شفاف جهان رونمایی به عمل آورده که ظاهری متفاوتی دارد.

بازتاب-لنوو در نمایشگاه‌های تجاری شرکت می‌کند و این شرکت چندین معرفی برای کنگره جهانی موبایل (MWC) 2024 داشته است. شاید قابل توجه‌ترین رونمایی، لپ تاپ مفهومی ThinkBook Transparent Display آن باشد. همانطور که از نام آن پیداست، این کانسپت دارای صفحه نمایش 17.3 اینچی شفاف microLED (1000 نیت) و صفحه کلید مجازی شفاف است. دومی همچنین می‌تواند با کمک قلم پشتیبانی شده به یک تبلت طراحی مجازی تبدیل شود.

به نظر می‌رسید این شرکت به لطف نمایشگر شفاف به سناریوهای واقعیت افزوده نیز اشاره کند. به طور خاص، این برند گفت که صفحه نمایش تعامل با اشیاء فیزیکی  و  پوشش اطلاعات دیجیتال برای ایجاد محتوای تولید شده توسط کاربر را امکان پذیر می‌کند. ابتدا باید دستگاه را در دست بگیریم تا بفهمیم که آیا این فقط بازاریابی است یا یک ویژگی قابل اجرا.

لپ تاپ

با گفتن این، ما تعجب می‌کنیم که این صفحه نمایش شفاف چه معنایی برای حفظ حریم خصوصی دارد. آیا افراد می‌توانند با نگاه کردن به عقب لپ‌تاپ ببینند چه چیزی روی صفحه نمایش شماست؟ ما امیدواریم که سازنده رایانه شخصی این نوع سؤالات را در نظر گرفته باشد.

لپ تاپ

این فقط یک کانسپت در حال حاضر است نه چیزی که واقعاً بتوانید بخرید. اما همچنان باید توجه داشت که صفحه نمایش‌های microLED بسیار گران هستند، بنابراین لپ تاپ آینده با این فناوری می‌تواند پیشنهاد بسیار گران قیمتی باشد. لنوو مشخص نیست چه زمانی این پروژه را عملی خواهد کرد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید