بهترین لپ تاپ های بازار کدامند

    کد خبر :1053087
لپ تاپ

در صنعت لپ تاپ برندهای بزرگی حضور دارند که هر یک صدها مدل ارائه می‌دهند، از جمله باید به ایسوس، ایسر، لنوو، اچ پی و برخی دیگر اشاره کرد.

بازتاب-خرید یک لپ تاپ امسر ساده‌ای نیست. زیرا باید تخصص لازم در زمینه سخت افزاری و نرم افزاری داشت تا بتوان گزینه موردنظر را از میان ده‌ها مدل انتخاب کرد و سپس از خرید خود پشیمان نشد.

بازیگران بزرگی در این صنعت حضور دارند که هریک توانستند علاقمندان بسیاری کسب کرده و پرفروش باشند. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین مدل‌ها آشنا کنیم تا انتخابی ساده داشته باشید.

لپ تاپ اپل 14 اینچی مک بوک پرو 2023   

لپ تاپ

این لپ تاپ اپل یکی از قوی‌ترین مدل‌ها بوده که از پردازنده M3 Pro قدرت می‌گیرد. دستگاه به نمایشگر 14.2 اینچی مجهز شده و دارای پنل Liquid Retina XDR با نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح بالاست. این محصول اپل به صفحه نمایشی مجهز شده که 1 میلیارد رنگ را نمایش داده و تکنولوژی True Tone هم شامل آن شد.

گذشته از نمایشگر پروضوح و روان، باید به پردازنده بسیار قوی M3 Pro اشاره کرد که با گرافیک 18 هسته‌ای توانایی بالایی در اجرا برنامه‌های سنگین دارد. این لپ تاپ اپل دارای سیستم عامل  macOS Sonoma بوده و با 18 گیگ رم و 1 ترابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد.

لپ تاپ مایکروسافت 15 اینچی سرفیس لپ تاپ 5

لپ تاپ

مایکروسافت با سری لپ تاپ سرفیس خود توانسته نظر علاقمندان را جلب کند. این برند با مدل لپ تاپ سرفیس لپ تاپ 5 که دارای پردازنده کم مصرف و کارآمد i7 1265U بوده، عملکرد خوبی می‌تواند از خود نشان دهد. دستگاه طراحی شیک و ساده‌ای دارد و شامل 32 گیگ رم و 1 ترابایت حافظه SSD می‌شود. البته یک گرافیک Intel Iris Xe هم در این مدل تعبیه شده است.

در بخش نمایشگر باید به پنل IPS با نرخ نوسازی 60 هرتز و وضوح 2K اشاره کرد. بنابراین تجربه کاربری باکیفیت و لذت بخشی می‌توان داشت. با یک باتری 45 وات ساعتی می‌تواند 4 ساعتی دوام بیاورد.

لپ تاپ ام اس آی Stealth 16 مدل مرسدس AMG

لپ تاپ

این محصول ام اس آی یکی از قوی‌ترین لپ تاپ‌های بازار است که نسخه ویژه محسوب می‌شود. دستگاه دارای نمایشگر 16 اینچی اولد با وضوح 4K است و بدنه روکشی مات و مشکی دارد. لوگو مرسدس AMG هم پشت نمایشگر درج شده تا جلوه ظاهری جذابی پیدا کند. در بخش سخت افزاری باید به پردازنده i9-13900H اینتل، گرافیک RTX 4060 با گرافیک 8 گیگ GDDR6، رم 32 گیگابایتی، 1 ترابایت حافظه اس اس دی و پورت‌های متنوع USB Type-C، USB Type-A، درگاه HDMI اشاره کرد.

لپ تاپ ایسوس ROG Strix SCAR 18

لپ تاپ

ایسوس یکی از برندهای بزرگ صنعت لپ تاپ است. یکی از مدل‌های برجسته آن ایسوس ROG Strix SCAR 18 نام دارد. مدلی که طراحی گیمینگ و هیجان انگیزی به آن بخشیده شد. با وزن 3 کیلویی چندان سبک نیست و نمایشگر 18 اینچی هم شامل آن شد. یک پردازنده i9-13980HX اینتل، گرافیک GeForce RTX 4090 با حافظه 16 گیگابایتی، حافظه داخلی 1 ترابایتی و 32 گیگ رم شامل آن شد.

این مدل دارای باتری 90 وات ساعتی بوده و از پورت USB Type C و HDMI در کنار تاندربولت بهره می‌برد. ناگفته نماند این گزینه دارای ویژگی‌های متنوع به عنوان مدل گیمینگ است.

لپ تاپ لنوو Legion 7 Pro

لپ تاپ

محصول لنوو یک گزینه گیمینگ تمام عیار است که سخت افزار بسیار قدرتمندی شامل آن شد. نخست اینکه صفحه  نمایش 16 اینچی IPS مات با نرخ نوسازی 240 هرتز دارد. قلب آن پردازنده i9-13900HX اینتل بوده و از گرافیک GeForce RTX ۴۰۸۰ با حافظه 12 گیگابایتی بهره می‌برد. همچنین 32 گیگ رم داشته و از باتری 99 وات ساعتی برخوردار است. لنوو لژیون 7 پرو با 1 ترابایت حافظه اس اس دی عرضه می‌شود.

لپ تاپ اچ پی Spectre x360

لپ تاپ

در نهایت باید به لپ تاپ اچ پی Spectre x360 اشاره کنیم. از برندی بزرگ با مشخصات کلیدی قابل توجه و طراحی شیک. این مدل 2 کیلوگرم وزن داشته و از نمایشگر 16 اینچی اولد با وضوح 4K بهره می‌برد. دستگاه از پردازنده i7-1260P اینتل قدرت گرفته و 16 گیگ رم و 1 ترابایت حافظه اس اس دی دارد. همچنین دارای گرافیک اینتل ARC 3 A370M با 4 گیگ حافظه ویدئویی است. یک باتری 80 وات ساعتی هم در این مدل یافت می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید