این تصویر اولین لپ تاپ با نمایشگر شفاف جهان است

    کد خبر :1052837
لپ تاپ

شرکت بزرگ لنوو در نظر دارد MWC 2024 اولین لپ تاپ با نمایشگر شفاف جهان را معرفی کند، لپ تاپی منحصربفرد که تاکنون رونمایی نشد.

بازتاب- کنگره جهانی موبایل (MWC) 2024 نزدیک است. نمایشگاه فناوری در تاریخ 26 فوریه در اسپانیا، بارسلون آغاز خواهد شد. پیش از این، گزارش شده بود که لنوو اولین لپ‌تاپ شفاف جهان را در رویداد آینده به نمایش خواهد گذاشت. اکنون، ایوان بلاس (معروف به evleaks) یک تصویر لو رفته را به اشتراک گذاشته که نگاهی دیگر به مفهوم لپ‌تاپ شفاف دارد.

ال‌جی اولین تلویزیون OLED شفاف جهان را ماه گذشته در نمایشگاه CES به نمایش گذاشت. اکنون لنوو قرار است همین کار را در بخش لپ تاپ در MWC انجام دهد. در نگاه اول به نظر می‌رسد که این دستگاه به عنوان یک لپ تاپ دو صفحه نمایش ظاهر می‌شود که در بازار طرفداران زیادی پیدا می‌کند. نمایشگر لپ‌تاپ مفهومی لنوو کاملاً شفاف با طراحی بدون حاشیه است. یک قاب غیر شفاف در اطراف کل دستگاه دیده می‌شود.

لپ تاپ

صفحه کلید روی دستگاه نیز با انعکاس کاغذ دیواری روی نمایشگر شفاف به نظر می‌رسد. همچنین می‌توانیم کلاه‌های کلیدی را که در مرز آبی روشن شده‌اند، ببینیم. طبق گزارش قبلی، اجزای اصلی در داخل و زیر حاشیه زیرین قرار دارند که ناحیه‌ای است که شفاف نیست. این لپ تاپ تقریباً از زبان طراحی امضای لنوو پیروی می‌کند. تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط Evan Blass نیز سه پورت در سمت راست به همراه یک دکمه پاور را نشان می‌دهد. همچنین یک قلم استایلوس وجود دارد که می‌تواند نشان دهنده پشتیبانی آن در لپ تاپ شفاف لنوو باشد. این دستگاه دارای سیستم عامل ویندوز 11 است.

باقی مشخصات اصلی لپ تاپ صفحه شفاف لنوو ناشناخته مانده است. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چه برنامه‌ای دارد و آیا از چنین مدل لپ تاپی استقبال خواهد شد یا خیر.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید