تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 با نمایشگر مات معرفی شد

    کد خبر :1060779
تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 با نمایشگر مات معرفی شد

نسل دوم تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 (جدیدترین) در جولای 2023 عرضه شد. اکنون این شرکت اعلام کرده که آنها در حال کار بر روی نسخه جدید موسوم به Legion Y700 “Super Control Edition هستند.

به گزارش بازتاب،  این مدل عرضه مجدد تنها در بخش نمایشگر متفاوت خواهد بود و در بخش سخت افزاری تفاوتی وجود ندارد. لنوو آن را به عنوان یک “نسخه صفحه نمایش جایگزین” عنوان کرد. این اولین شیشه AG اچ شده با میکرو نانو صنعت را در قسمت نمایشگر تعبیه می‌کند. در نتیجه، می‌توانید انتظار دید بهتر با بازتاب کمتر در سناریوهای خاص مانند فضای باز را داشته باشید.

همچنین ظاهراً حس لمس نرمی را به کاربر ارائه می‌دهد. لنوو ادعا می‌کند که اصطکاک لمسی شیشه تا ۵۰ درصد کاهش می‌یابد که اگر درست باشد، تجربه کاربری را به‌طور قابل توجهی بهبود می‌بخشد. درست مانند سال گذشته، شما یک پنل 8.8 اینچی با وضوح بالا 2560X1600 پیکسل در زیر شیشه مات جدید دریافت خواهید کرد. این به معنای تراکم پیکسل 343PPI است.

یکی از کاربران Weibo اظهار داشت که یک جانشین جدید با تراشه بهتر و سایر قطعات داخلی متفاوت تا نیمه دوم سال جاری در دسترس نخواهد بود. لنوو رسماً این موضوع را تأیید کرد و گفت که نسل سوم Y700 «حداقل تا دو ماه آینده در دسترس نیست».

تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 با نمایشگر مات معرفی شد

در مورد قطعات داخلی، نسل دوم تبلت Legion Y700 دارای چیپست 4 نانومتری Snapdragon 8+ Gen 1 است. دو پیکربندی حافظه و ذخیره سازی دارد که باید به نسخه 12 گیگابایت رم+ 256 گیگابایت حافظه داخلی و 16 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی اشاره کرد.

همچنین یک دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو تعبیه شد. قابل ذکر بوده، این تبلت نسل دوم دارای 2 پورت USB Type-C 3.1 Gen2 است و از خروجی نمایشگر با DisplayPort 1.4 پشتیبانی می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید