لامبورگینی اونتادور Ultimae edition، هیولای بی شاخ و دم ایتالیایی معرفی شد

  • خودرو
  • چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۸:۱۳
    کد خبر :825437

در جریان رویداد Goodwood Festival of Speed، لامبورگینی تصمیم گرفت دو مدل از سوپراسپرت اونتادور را به عنوان نسخه Ultimae edition و پیشرانه 12 سیلندر رونمایی کند. جشنواره‌ای که با معرفی این محصولات فوق العاده هیجان انگیز شده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–لامبورگینی آخرین باری است که پیشرانه 12 سیلندر را در اونتادور جدید به کار می‌گیرد. البته یک سیستم انتقال قدرت هیبریدی هم در این مدل جدید لحاظ شده تا قدرت ترکیبی بیشتری رقم زند.

پیشرانه سوپراسپرت جدید لامبورگینی 6.5 لیتری بوده که قدرت 769 اسب بخاری را تولید می‌کند. پیشرانه مذکور در مقایسه با SVJ بیش از 10 اسب بخار قدرت بیشتری دارد و یک اسب وحشی سرگردان است. اخیرا نیز لامبورگینی مدل Essenza SCV12 را معرفی کرد که از قدرت 819 اسب بخاری بهره می‌برد، اما سوپراسپرتی برای پیست بوده و قابل رانندگی در خیابان نیست.

اونتادور Ultimae edition اسب وحشی بدون افسار

در بحث گشتاور اونتادور Ultimae edition با SVJ برابر است. به گفته خودروساز ایتالیایی، سوپراسپرت جدید در کمتر از 2.8 ثانیه به 100 کیلومتر برساعت می‌رسد و سقف سرعت نیز 353 کیلومتربرساعت تعریف شد. بنابراین با سریع‌ترین اونتادوری رو به رو هستیم که لامبورگینی تولید کرده است.

برای بخش طراحی تغییرات خاصی اعمال نشده و وجه اشتراکی با اونتادورهای قبلی دارد، با این تفاوت که رنگ بندی تغییری داشته و همچنین بخش سپر شاهد تغییر کوچکی بوده است. لامبورگینی اونتادور Ultimae edition در دو نسخه کوپه و رودستر به فروش خواهد رسید.

همچنین شرکت ایتالیایی تنها 350 دستگاه از نسخه کوپه و 250 دستگاه از نسخه رودستر را به تولید خواهد رساند. در حالی که قیمت سوپراسپرت جدید لامبورگینی مشخص نشده اما انتظار داریم بیش از 400 هزار پوند قیمت گذاری شود.

در ادامه می‌توانید نظاره گر تصاویر این خودرو باشید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید