دستپخت جدید ABT یک لامبورگینی اوروس هیولا

  • خودرو
  • دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ۲۳:۰۶
    کد خبر :1024569
لامبورگینی اوروس

ABT از تیونرهای مطرح بوده که به تیونینگ خودروهای آئودی، لامبورگینی و برخی دیگر می‌پردازد. حال به تازگی محصول جدید خود لامبورگینی اوروس را معرفی کرده که چهره هیولا پیدا نمود.

بازتاب-ABT لامبورگینی Urus را گرفته و به ABT Urus Scatenato تبدیل نمود و این شرکت به خودرو قدرت بیشتری بخشیده است. لامبورگینی اوروس با قدرت 666 اسب بخار عرضه می‌شود که این قدرت در محصول تیونینگ ای بی تی به 810 اسب بخار رسید.

 

لامبورگینی اوروس

 

ABT Urus Scatenato تنها به 999 خودرو محدود می‌شود و این SUV فوق‌العاده سریع طیفی از به‌روزرسانی‌های دیگر را نیز دریافت می‌کند، با به‌روزرسانی‌های فیبر کربنی مختلف از جمله رینگ‌های آلیاژی 23 اینچی ABT، اگزوز به‌روز شده و موارد دیگر.

شرکت مستقر در Kempten، اوروس را بر اساس طراحی منحصر به فرد لامبورگینی اصلاح کرد و با دقت شخصیت فوق‌العاده خودرو را حفظ کرد. اجزای متعدد فیبر کربن در کربن براق قابل مشاهده، آتش بازی بصری ایجاد می‌کند.

 

لامبورگینی اوروس

 

نمونه‌هایی در محفظه موتور عبارتند از پوشش و رهاسازی محفظه موتور و همچنین درپوش موتور تعبیه شد. ABT Sportsline هم از نظر آیرودینامیک با این Urus همه چیز را پیش برد. 99 مدل ABT Urus Scatenato این سری خاص دارای یک اسپویلر جلویی منسجم با تیغه مرکزی و تزئینات و همچنین بال عقب با تریم هوا و درج اسپیلتر عقب نیز شامل تریم‌های تزئینی می‌شود. این نه تنها ظاهری تهاجمی ایجاد می‌کند، بلکه نیروی رو به پایین اضافی نیز ایجاد به دنبال دارد.

شما می‌توانید جزئیات بیشتر در مورد ABT Urus جدید را در سایت ABT پیدا کنید، زیرا هنوز جزئیاتی در مورد قیمت این لامبورگینی ارتقا یافته وجود ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید