ردمی گران ترین گوشی سال 2023 را عرضه کرد

    کد خبر :1042613
ردمی

شرکت ردمی پیشتر سری گوشی Redmi K70 را معرفی کرد که در میان آنها مدل Redmi K70 Pro Champion Edition که با همکاری لامبورگینی توسعه یافته، رونمایی شد.

بازتاب-Redmi رسما اعلام کرد که گوشی هوشمند Redmi K70 Pro Champion Edition از امروز در چین به فروش می‌رسد. لو ویبینگ، رئیس گروه شیائومی و مدیر کل برند ردمی، در یک کنفرانس مطبوعاتی تایید کرد که Redmi K70 Pro Champion Edition در نسخه محدود عرضه خواهد شد.

Redmi K70 Pro Champion Edition در رنگ‌های سبز و زرد عرضه خواهد شد، دوربین تزئین شده دارای بافت فیبر کربنی خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود این نسخه در بسته بندی و لوازم جانبی متفاوت باشد. طراحی این گوشی هوشمند از سوپراسپرت لامبورگینی اسنزا SCV12 الهام گرفته شد. انتظار رفته قیمت آن بیش از 4000 یوان باشد که ردمی K70 Pro Champion Edition را به گران‌ترین گوشی هوشمند این برند در سال 2023 تبدیل می‌کند.

ردمی

این گوشی هوشمند به مشخصاتی چون اسنپدراگون 8 نسل 3 و صفحه نمایش 6.67 اینچی 2K، دوربین عقب سه گانه 50/12/50 مگاپیکسل، باتری 5000 میلی آمپرساعتی و سرعت شارژ 120 واتی مجهز است. پیشتر نیز اعلام شد سری Redmi K70 توانسته در دو هفته به فروش 1 میلیونی دست یابد که نشان دهنده استقبال بسیار از این خانواده جدید و تازه وار است.

شایان ذکر بوده که ردمی از این مدل محدود در تعداد مشخصی تولید خواهد کرد و قرار نیست بسیار انبوه باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید