لامبورگینی لانزادور اولین کانسپت الکتریکی ایتالیایی ها رونمایی شد

    کد خبر :1015905
لامبورگینی لانزادور

لامبورگینی برای ورود به صنعت خودروهای الکتریکی اولین محصول خود را با نام لانزادور رونمایی کرد. مدلی که باید آن را اولین خودرو کانسپت الکتریکی این برند ایتالیایی دانست.

بازتاب-لامبورگینی پس از روزها انتشار تیزر از محصول کانسپت جدید خود، بالاخره یک خودروی الکتریکی جدید به نام لانزادور را به نمایش گذاشت. آنها آن را در هفته خودروی مونتری رونمایی کردند و مملو از ویژگی‌های جالبی است که از سفینه‌های فضایی الهام گرفته شد.

 

لامبورگینی لانزادور

 

در داخل خودرو، یک کنسول مرکزی Y شکل دارد که به راننده اجازه می‌دهد همه چیز را از آب و هوا گرفته تا حالت‌های رانندگی کنترل کند. مسافران حتی می‌توانند اطلاعاتی مانند سرعت و مسافت را روی نمایشگرهای ویژه ببینند. طراحی داخل خودرو دست کمی از یک سفینه ندارد و جا برای سرنشین و چمدان و سایر وسایل بسیار است.

اما مواردی که Lanzador را واقعاً هیجان انگیز می‌کند، چیزی است که در زیر کاپوت آن قرار دارد. این اتومبیل به موتورهای الکتریکی در هر محور مجهز شده که به آنها قدرت زیادی می‌بخشد. همچنین یک باتری جدید با کارایی بالا وجود دارد که به آن کمک کرده تا با یک بار شارژ مسافت طولانی را بپیماید. اگرچه لامبورگینی دقیقاً نگفته که چقدر مسافت حرکتی آن است. به علاوه، شکل آن به گونه‌ای طراحی شده است که آن را حتی کارآمدتر می‌کند.

 

لامبورگینی لانزادور

 

اگرچه این فقط یک خودروی کانسپت است، اما لامبورگینی می‌گوید لانزادور اشاره‌ای به آنچه در سال 2028 می‌آید، دارد. آن‌ها آن را با موادی مانند پشم و کربن بازیافتی می‌سازند و نشان می‌دهند که در مورد مهربان‌تر بودن با این سیاره جدی هستند. این شرکت حتی می‌گوید که می خواهد تا سال 2030 تمامی محصولات را الکتریکی کند. لامبورگینی به آینده فکر می‌کند، هم از نظر نحوه کار خودروهایش و هم در نحوه ساخت آنها. این مدل، قدرتمند بوده و دوستدار محیط زیست. قدرت آن با داشتن پیشرانه الکتریکی از 1341 اسب بخار تجاوز می‌کند و باید منتظر ماند تا نمونه تولیدی را در سال 2028 مشاهده کرد.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید