مالک جدید شرکت مک لارن معرفی شد

    کد خبر :1058276
مک لارن

به تازگی مشخص شد که شرکت هولدینگ ممتلکات بحرین، صندوق سرمایه گذاری دولتی این کشور مالک جدید شرکت مک لارن است.

بازتاب-هولدینگ ممتلکات بحرین بیش از 60 درصد سهام مک لارن را در اختیار گرفت و رسما مالک جدید این برند بریتانیایی شد.جزئیات کمی در مورد معنای این موضوع برای مک لارن وجود دارد. رئیس اجرایی این گروه، پل والش، گفت که این حرکت “به ما امکان می‌دهد تا بر ارائه طرح تجاری بلندمدت خود تمرکز کنیم.” این شامل سرمایه‌گذاری در محصولات و فناوری‌های جدید می‌شود.

مک لارن اتوموتیو احتمالاً اکنون از حمایت مالی لازم برای تأمین بودجه توسعه مدل‌های آینده و الکتریکی کردن خط تولید خود برخوردار است. این سازنده سوپراسپرت در سال‌های اخیر با مشکلات مالی مواجه شده و برخی از وسایل نقلیه تاریخی خود را در سال 2022 به فروش رسانده تا سوپراسپرت معوق آرتورا تامین مالی کند. یک سال قبل از آن مک لارن دفتر مرکزی و کارخانه فرمول 1 خود را فروخت.

 مک لارن

این برند در سال 2022 مدیر عامل جدیدی پیدا کرد و 750S را در سال 2023 به بازار عرضه کرد که جانشین 720S موفق بود. همچنین اواخر سال گذشته یک نسخه به روز شده از ابرخودروی کاربردی خود را معرفی کرد و GT را به GTS تبدیل کرد.

شایعاتی وجود دارد که این شرکت می‌تواند هایپرکار جدید خود را تا پایان سال عرضه کند. مک لارن در حال “تنظیم دقیق” آن است، که گفته می‌شود یک موتور پلاگین هیبریدی V8 با قدرت بیش از 1000 اسب بخار را دربرمی‌گیرد. طبق گزارش‌ها، این درهای دو وجهی این برند را برای درب‌های مرغابی کنار می‌گذارد، یک شاسی کاملاً فیبر کربنی دریافت می‌کند و دارای اجزای تعلیق با چاپ سه بعدی است.

چند ماه پس از اینکه مایکل لایترز به عنوان مدیرعامل مک لارن رسید، او اعتراف کرد که مدل‌های گذشته «محصولات نابالغ» بودند. مالکان جدید باید کمک کنند تا سرمایه و ثبات را برای شرکت به ارمغان بیاورند، زیرا شرکت برای گسترش، تطبیق و بهبود کیفیت محصول خود تلاش می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید