قابلیت Collab برای ارسال پست مشترک در اینستاگرام معرفی شد

    کد خبر :858909

پست مشترک یا قابلیت Collab ویژگی نسبتا جدید اینستاگرام است که طی چند ماه پیش در برخی مناطق فعال شده و با کمک آن می‌توان پست مشترک با چند اکانت دیگر ارسال کرد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_خبر اضافه شدن این ویژگی به اینستاگرام ابتدا در ماه جون میلادی سال جاری منتشر شد، در آن خبر اعلام شد که اینستاگرام قصد دارد قابلیتی را عرضه کند که با استفاده از آن کاربران می‌توانند پست مشترک ارسال کنند و البته این ویژگی Collab نام دارد.

 در آن زمان ویژگی Collab اینستاگرام برای حساب‌های کاربری برخی مناطق مانند انگلیس و هند فعال شده بود و به مرور زمان، کاربران مناطق دیگر نیز با آپدیت اینستاگرام خود، توانستند از ویژگی پست مشترک یا Collab استفاده کنند.

قابلیت Collab اینستاگرام به کاربران این امکان را می‌دهد که با یک یا چند اکانت دیگر به صورت مشترک یک پست را ارسال کنند، به این ترتیب در بالای پست در قسمت اکانت هم نام حساب کاربری شما و هم نام دیگر حساب‌های کاربری که پست را با آن‌ها به صورت مشترک ارسال کرده‌اید، دیده می‌شود.

این ویژگی امکانات بسیاری را به کاربران می‌دهد، شاید اصلی‌ترین کاربرد ویژگی Collab هنگامی است که افراد مختلف در یک صنعت یا یک کسب‌و‌کار بخواهند یک پویش را راه‌اندازی کنند یا از آن حمایت کنند. به این ترتیب به جای آن‌ که همه افراد یک پست مشابه را به صورت جداگانه در حساب‌های خود منتشر کنند، همگی یک پست را به صورت مشترک با ویژگی Collab انتشار می‌دهند.

به طور کلی در هر موقعیتی که دو نفر یا تعدادی از افراد بخواهند یک پست مشابه را ارسال کنند، می‌توانند از ویژگی Collab اینستاگرام بهره‌مند شوند، حال آن پست اینستاگرامی می‌تواند تبریک، تسلیت، حمایت، پویش، چالش یا هر موضوع شخصی یا عمومی دیگری داشته باشد.

متن، تصویر، لوکیشن، هشتگ‌ها، کامنت‌ها و لایک‌های پست‌های Collab مشترک خواهد بود و پست می‌تواند به صورت مشترک وایرال شود، همچنین در حال حاضر محدودیتی از نظر تعداد افراد برای پست Collab وجود دارد و تنها 20 نفر می‌توانند یک پست مشترک ارسال کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید