قابلیت لایک خصوصی به استوری اینستاگرام می آید

    کد خبر :888369

اینستاگرام قابلیت جدیدی را به این اپلیکیشن افزوده که لایک خصوصی استوری‌ها نام دارد و به کاربران این برنامه اجازه می‌دهد تا استوری‌ فالورهای خود را به طور مستقیم و با ضربه زدن روی آیکون قلب لایک کنند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_اینستاگرام بار دیگر قابلیتی جدید را به پلتفرم خود افزوده که روش جدیدی را برای تعامل با کاربران در بخش استوری ایجاد می‌کند. این قابلیت که لایک خصوصی استوری‌ها نام داشته و امکان لایک استوری‌ فالورهای کاربران را راحت‌تر کرده است.

کاربران هنگام مشاهده استوری‌ها یک آیکون قلب را مشاهده می‌کنند که با ضربه زدن روی آن می‌توانند به استوری مربوطه واکنش نشان داده و آن را لایک کنند. البته این قابلیت در دسترس تمام کاربران قرار نگرفته است.

اینستاگرام با انتشار پستی در این رابطه گفته که یکی از اهداف اضافه شدن این قابلیت آن است که کاربران بتوانند حمایت بیشتری را دریافت کنند و نسبت به استوری‌های به اشتراک گذاشته شده سریع‌تر و راحت‌تر واکنش نشان بدهند. همچنین باید اشاره کنیم که با این قابلیت بخش دایرکت کاربران کمی منظم‌تر از قبل خواهد شد.

پیش از این اینستاگرام از انتشار قابلیت جدیدی خبر داده بود که کاربران با استفاده از آن می‌توانند پست‌ها، لایک‌ها و کامنت‌های حساب کاربری خود را به صورت گروهی حذف کنند. در واقع قرار است بخش جدیدی تحت عنوان Your Activity به این اپلیکیشن اضافه شود که به کاربران اجازه می‌دهد فعالیت‌های قبلی خود را مرور کرده و پست‌ها و نظرات را به صورت دست‌جمعی حذف کنند.

علاوه بر این تیم اینستاگرام در حال کار روی قابلیت جدیدی است که برنامه‌ی لایوهای آتی کاربر را نمایش می‌دهد. کاربران می‌توانند با بهره‌گیری از این قابلیت در قسمت پروفایل خود به دیگران اطلاع دهند که در یک تاریخ مشخص لایوی را برگزار می‌کنند. فالوورها می‌توانند با انتخاب این گزینه یک یادآور اضافه کنند تا پیش از آغاز لایو به آن‌ها یادآوری شود.

اگر بیش از یک لایو برای قرار دادن روی پروفایل وجود داشته باشد، این بنر‌ها به صورت لیستی به فالوورها نشان داده می‌شوند. از نکات قابل توجه این ویژگی این است که این بنرها نه تنها برای فالوورها، بلکه برای تمام افرادی که از پروفایل کاربران بازدید می‌کنند، قابل مشاهده خواهد بود. بنابراین کاربران از این طریق می‌توانند افراد بیشتری را به صفحه‌ی خود بکشانند.

پیش از این شایعه شده بود این شبکه اجتماعی در حال بررسی امکان ایجاد Reels طولانی‌تر است. در حال حاضر کاربران اینستاگرام می‌توانند Reels  های ۶۰ ثانیه‌ای ایجاد کنند. اما در آینده‌ نزدیک ممکن است کاربران قادر به ساخت ویدیو‌های ۹۰ ثانیه‌ای باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید