قابلیتی کاربردی به اینستاگرام می رسد

    کد خبر :886746

اینستاگرام از انتشار قابلیت جدیدی خبر داده که کاربران با استفاده از آن می‌توانند پست‌ها، لایک‌ها و کامنت‌های حساب کاربری خود را به صورت گروهی حذف کنند. قرار است بخش جدیدی تحت عنوان Your Activity به این اپلیکیشن اضافه شود که به کاربران اجازه می‌دهد فعالیت‌های قبلی خود را مرور کرده و پست‌ها و نظرات را به صورت دست‌جمعی حذف کنند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_اینستاگرام می‌خواهد با افزودن این قسمت، امکان مشاهده فعالیت‌های قبلی و حذف گروهی آنها را ساده‌تر کند. البته پیش از این هم امکان حذف لایک‌ها، نظرات و پست‌ها در این شبکه اجتماعی وجود داشت، ولی کاربران برای انجام این کار می‌بایستی میان انبوهی از پست‌ها و کامنت‌ها به جستجوی موضوع مورد نظر می‌گشتند.

حالا بخش Your Activity کار را ساده کرده و می‌توان به راحتی به پست‌های قدیمی دسترسی داشت و حتی لایک‌ها و نظرات خود را مشاهده کرد. همچنین باید به بخش تاریخچه‌ جست‌وجوی‌های انجام شده، لینک‌هایی که بر روی آن کلیک شده و تاریخچه‌ تعویض نام‌های کاربردی هم اشاره کرد که می‌توان در این محیط به آنها دسترسی داشت.

برای دسترسی به بخش Your Activity می‌بایستس به صفحه پروفایل خود رقته و از منویی که در سمت راست بالای صفحه وجود دارد، گزینه مربوطه را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است اینستاگرام برای اولین بار این قابلیت را در ماه دسامبر معرفی کرد. مدیران این شبکه اجتماعی عقیده دارند که این قابلیت  برای نوجوانان اهمیت زیادی دارد تا بدانند که چه اطلاعاتی را روی این شبکه اجتماعی به اشتراک می‌گذارند.

پلتفرم محبوب اینستاگرام در سال ۲۰۲۱، با ارائه‌ی قابلیت‌های بسیار کاربردی توانست رضایت کاربران خود را جلب کند و مانع از پیوستن آن‌ها به سایر اپلیکیشن‌های رقیب شود. مدیران این شرکت دوست دارند تا این روند رو به جلوی خود را حفظ کرده و با انتشار قابلیت‌های بیشتر به تعداد کاربران خود اضافه کنند. این شرکت اخیراً اعلام کرده که تیم اینستاگرام در حال کار روی قابلیت جدیدی است که برنامه‌ی لایوهای آتی کاربر را نمایش می‌دهد.

پیش از این شایعه شده بود این شبکه اجتماعی در حال بررسی امکان ایجاد Reels طولانی‌تر است. در حال حاضر کاربران اینستاگرام می‌توانند Reels  های ۶۰ ثانیه‌ای ایجاد کنند. اما در آینده‌ نزدیک ممکن است کاربران قادر به ساخت ویدیو‌های ۹۰ ثانیه‌ای باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید