عرضه رنگ زرد آیفون 14 در بهار امسال

    کد خبر :979621
آیفون 14

شرکت اپل هر سال نسل جدیدی از آیفون‌های خود را معرفی کرده و عرضه می‌دارد. سال 2022 نیز سری آیفون 14 معرفی شد که تنوع رنگی جذابی داشتند.

بازتاب-در حالی که سری آیفون 14 یعنی دو مدل استاندارد و پلاس رنگ‌های قرمز، مشکی، سفید/نقره‌ای، بنفش و آبی دریافت کردند، حال گزارش شده بهار سال جاری نسخه زرد این دو گوشی عرضه می‌شود

اپل همیشه سعی داشته میانه راه رنگ جدیدی برای آیفون‌ها معرفی کند تا نه تنها توجه رسانه‌ها جلب شود، در سوی دیگر افزایش فروشی هم رقم زند. قطعا رنگ زرد برای آیفون 14 و 14 پلاس گزینه جذابی بوده و طرفداران خاص خود را دارد.

متاسفانه دقیقا مشخص نیست در چه ماهی از بهار باید شاهد معرفی این گزینه رنگی سری آیفون 14 پرو باشیم. گفته شده شاید در WWDC 2023 اعلامیه‌ای از سوی اپل اعلام شود و تاریخ را مشخص کند.

آیفون 14

در سوی دیگر مدل‌های آیفون 14 پرو در رنگ‌های بنفش عمیق، طلایی، نقره‌ای و مشکی فضایی عرضه می‌شوند. مشخص نیست که آیا مدل‌های پرو گزینه رنگ زرد را دریافت خواهند کرد یا اینکه اپل از اضافه کردن رنگ جدید برای آنها خودداری می‌کند. در حالی که برخی از طرفداران ممکن است در مورد آیفون 14 زرد بالقوه هیجان زده باشند، برخی دیگر ممکن است احساس کنند که رنگ روشن فقط برای مدل‌های غیر پرو مناسب‌تر است.

آیفون بعدی اپل، آیفون 15 پرو، ظاهراً قرار است با رنگ قرمز تیره عرضه شود. بر خلاف رنگ روشن “محصول قرمز” مدل‌های قبلی، گفته می‌شود که این سایه داشته و تیره‌تر است.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید