نحوه پاکسازی تاریخچه گوشی آیفون

    کد خبر :983562
گوشی آیفون

موارد خاصی وجود دارد که ممکن است احساس کنید نیاز به پاک کردن تاریخچه مرورگر در آیفون خود دارید. بنابراین دلایل برای پاک کردن تاریخچه گوشی آیفون وجود دارد.

بازتاب-ممکن است مواردی وجود داشته باشد که بخواهید عملکرد مرورگر خود را با حذف همه کوکی‌هایی که در طول زمان در دستگاه شما ذخیره شدند، افزایش دهید. از سوی دیگر، می‌توانید به دلایل مختلفی مانند حفظ حریم خصوصی یا شلوغ کردن فضای دیجیتال خود، علاقه‌مند به پاک کردن تاریخچه جستجو در آیفون خود باشید.

هدف این راهنما، ارائه دستورالعمل‌های گام به گام در مورد نحوه پاک کردن مؤثر تاریخچه مرور در iPhone خود است، تا اطمینان حاصل شود که هیچ اثری از وب‌سایت‌هایی که بازدید کرده‌اید قابل مشاهده نیست.

 علاوه بر این، فرآیند حذف تمام کوکی‌ها و داده‌های تاریخچه جستجو ذخیره شده در دستگاه شما را تسهیل می‌کند. توجه به این نکته مهم بوده که اطلاعات جستجوی شما و جزئیات وب‌سایت‌هایی که به آنها دسترسی داشتید در مرورگر سافاری اپل حفظ می‌شوند، مگر اینکه استفاده از مرورگر شخص ثالث را در iPhone خود انتخاب کرده باشید.

 

چگونه تاریخچه آیفون خود را در سافاری پاک می کنید؟

برای پاک کردن تاریخچه مرور و جستجو در اپل  Safari، باید برنامه تنظیمات را در دستگاه خود باز کنید. هنگامی که تنظیمات را انتخاب کردید، باید به پایین رفته و Safari را انتخاب نمایید، سپس منوی دیگری به شما نشان داده خواهد شد و باید پاک کردن تاریخچه و داده‌های وب سایت را انتخاب کنید.

اکنون باید Clear History and Data را از منو انتخاب کرده و با این کار تمام سابقه جستجو، سابقه مرور، کوکی‌ها و داده‌های شما از مرورگر Safari حذف می‌شود. تمام تاریخچه مرور قبلی و سابقه جستجو اکنون از Safari حذف شده است.

اگر نمی‌خواهید تمام سابقه جستجوی خود را در سافاری حذف کنید، می‌توانید انتخاب کنید که این کار را برای یک دوره زمانی خاص یا برای یک وب سایت جداگانه انجام دهید.

 

گوشی آیفون

چگونه تاریخچه را برای یک زمان خاص پاک می کنید؟

اگر می‌خواهید تاریخچه جستجو و سابقه مرور خود را برای ساعت گذشته پاک کنید، امروز، هفته گذشته و موارد دیگر اینها گزینه‌هایی هستند که می‌توانید در دستگاه خود استفاده کنید. برای این کار مرورگر سافاری را در آیفون باز کنید و سپس از منوی بالا History را انتخاب کنید، در پایین منو Clear را مشاهده می کنید، روی این کلیک کنید و چند گزینه دیگر به شما داده می شود.

هنگامی که Clear را در آیفون خود فشار می دهید، سپس می توانید انتخاب کنید که تاریخچه در آیفون خود برای یک دوره زمانی خاص پاک شود. گزینه های All time، Today و Yesterday و Today و Last Hour هستند، یکی را که می خواهید انتخاب کنید و تاریخچه آن بازه زمانی حذف خواهد شد.

چگونه تاریخچه را برای هر وب سایت پاک می کنید؟

اگر نمی خواهید تمام تاریخچه موجود در سافاری را برای همه وب سایت هایی که بازدید کرده اید پاک کنید، می توانید آن را برای وب سایت های جداگانه پاک کنید. انجام این کار در آیفون آسان است، برای انجام این کار، برنامه Safari را در آیفون خود باز کنید و سپس نماد Bookmarks را انتخاب کنید و سپس History را انتخاب کنید.

سپس فهرستی از وب‌سایت‌هایی را که در آیفون خود بازدید کرده‌اید، مشاهده می‌کنید، وب‌سایتی را که می‌خواهید تاریخچه آن را حذف کنید، انتخاب کرده و سپس انگشت خود را به چپ بکشید. سپس به شما این امکان داده می شود که تمام تاریخچه آن وب سایت خاص را در آیفون خود حذف کنید. روی delete کلیک کنید و تاریخچه آن وب سایت از دستگاه شما حذف خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید