نسل بعدی گوشی اقتصادی اپل باتری پرظرفیتی دارد

    کد خبر :1040333
نسل بعدی گوشی اقتصادی اپل باتری پرظرفیتی دارد

شرکت اپل در سال 2022 نسل دوم گوشی هوشمند آیفون SE را با مشخصات جذاب معرفی و عرضه کرد اما خبری از طراحی جدید نبود و برند کوپرتینویی تصمیم دارد در نسل بعدی تحولی ایجاد کند.

بازتاب-آیفون SE 4 دارای باتری با ظرفیتی بیش از یک و نیم برابر بیشتر از آیفون SE 3 خواهد داشت. MacRumors گزارش می‌دهد که نمونه‌های نیمه مونتاژ شده، اطلاعاتی که منبع موفق به دریافت آن شده است، دارای باتری A2863 بوده که دقیقا همان چیزی است در آیفون 14 اصلی استفاده می‌شود.

به یاد داشته باشید که ما در مورد ظرفیت 3279 میلی آمپر ساعت صحبت می‌کنیم. با توجه به اینکه نسل جدید آیفون SE بر پایه آیفون 14 ساخته شده، انتخاب باتری تا حد ممکن بدیهی به نظر می‌رسد. در همان زمان، گویی SE جدید یک پلتفرم مدرن‌تر، یک دکمه Action و USB-C دریافت خواهد کرد، یعنی در واقع حتی بهتر از آیفون 14 خواهد بود.

 

اپل

 

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا آیفون SE 4 در آینده نزدیک از راه برسد. کوپرتینویی‌ها سخت در تلاش هستند محصولی باکیفیت و جذاب را تدارک بینند. تاکنون شایعات مختلفی درباره این مدل دریافت شده اما هیچ یک به تایید یا تکذیب اپل نرسید. این شرکت در تلاش بوده تا سبد محصول خود را با مدل‌های گوناگونی همراه سازد. پیش بینی شده بیشتر جزئیات لو رفته به حقیقت تبدیل شوند.

جزئیات کافی نیست و نباید به شایعات بی اساس اشاره کرد. انتظار داریم نسل بعدی سال 2025 از راه برسد و بعید است زودتر شاهد معرفی آن توسط شرکت کوپرتینویی باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید