سری آیفون 15 با قیمت بیشتر از راه خواهند رسید

    کد خبر :1000957
آیفون 15

شرکت اپل درصدد است سری آیفون 15 را در چهار مدل شهریور سال جاری معرفی کند. این خانواده تاکنون شایعات بسیاری درباره آنها فاش شد و حال نوبت به یک گزارش دیگر رسید.

بازتاب-به گفته دنی آیوز تحلیلگر صنعت، اپل در نظر دارد آیفون 15 را با افزایش قیمت راهی بازار کند. آیوز سابقه درستی در افشا شایعات پیرامون محصولات اپل داشته و حتی پیش بینی کرده بود آیفون 14 با قیمت نه چندان بیشتر به فروش می‌رسد.

حال گزارش آیوز نشان می‌دهد سری آیفون 15 بخصوص سری پرو آن افزایش قیمت تا 200 دلاری را تجربه خواهند کرد. اپل همیشه قیمت بالایی برای محصولاتش در نظر گرفته و این امر موجب شده تا بسیاری محصولات این برند را باکیفیت و خاص بدانند.

البته مشخص نیست گفته‌های آیوز صحت پیدا خواهد کرد یا خیر اما سابقه آن اثبات شده است و انتظار داریم چنین شود. سری آیفون 15 دارای سخت افزاری بهبودیافته نسبت به قبل خواهند و طراحی نسبتا بهبودیافته در کار است.

آیفون 15

در حالی که سری پرو آیفون 15 دارای پردازنده A17 بایونیک، دوربین ارتقایافته و حافظه رم 8 گیگابایتی خواهند بود، مدل‌های رده پایین‌تر به چیپ A16بایونیک، حافظه رم 6 گیگابایتی و برخی مشخصات قابل توجه دیگر مجهز می‌شوند.

همچنین برای نخستین بار سری پرو با پورت USB-C عرضه خواهد شد و لایتینگ حذف می‌شود. البته سری غیر پرو دارای مشخصات رده‌پایین‌تر نسبت به مدل‌های پرو هستند. کمپانی کوپرتینویی در تلاش بوده تا با افزودن ویژگی جدید بتواند نظر علاقمندان را جلب کند. اگرچه قیمت بالاتر می‌تواند تردیدی در خرید مشتریان قبلی به وجود بیاورد.

اگر اپل بتواند افزایش قیمت را توجیه کرده و مشتریان را حفظ کند، 100 تا 200 دلار بیشتر شامل حال این کمپانی خواهد شد که نشان دهده کسب سود بالاتر با فروش سری آیفون 15 خواهد بود. به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند. پیش بینی شده بیشتر شایعات به حقیقت تبدیل شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید