شناسایی سارقان یک میلیاردی مغازه موبایل فروشی

  • حوادث
  • چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ۱۸:۱۳
    کد خبر :603216

رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی از دستگیری ۳ سارق مغازه هنگام فروش گوشی های مسروقه با کشف ۳۳ دستگاه موبایل سرقتی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ حسین ابن علی در تشریح این خبر، بیان داشت: ساعت ۶ عصر نهم شهریور ماه سال جاری، یکی از مغازه داران پاساژ پایتخت تهران واقع در خیابان میر دادماد به کلانتری تماس و اظهار داشت: سه نفر که به ظاهر از تبعه افغانستان هستند در حال پرسه زنی در داخل پاساژ می باشند و به نظر می رسد که سارق باشند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نزدیک ترین تیم در حال گشت زنی در محدوده پاساژ برای بررسی موضوع به پاساژ پایتخت اعزام شد، گفت: با حضور گشت انتظامی کلانتری در نشانی اعلامی، سه نفر را در داخل پاساژ با مشخصات اعلامی در حال خرید و فروش مخفیانه گوشی همراه بودند، مشاهده کردند و مدتی رفتار این سه مظنون را تحت مراقبت دادند.

وی عنوان کرد: با دستگیری متهمان و بازرسی از آنان تعداد ۴ دستگاه گوشی لمسی سامسونگ کشف شد و در بررسی اولیه خریدار این گوشی ها اظهار داشت: این سه نفر قصد داشتند که گوشی ها را با قیمت کمتر از قیمت واقعی به وی بفروشند.

کلانتر محله گاندی افزود: متهمان به همراه اموال کشف شده به کلانتری منتقل و تحت تحقیقات پلیسی قرار گرفتند.

سرهنگ ابن علی گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی اذعان داشتند: گوشی ها را به همراه ۲۹ دستگاه موبایل دیگر از مغازه موبایل فرشی در اطراف تهران سرقت کرده اند و باقی مانده گوشی ها در مخفیگاهشان می باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از ماموران برای کشف سایر گوشی های سرقتی به مخفیگاه متهمان اعزام و از آن محل نیز تعداد ۲۹ دستگاه گوشی لمسی سرقتی کشف کردند.

رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی با بیان اینکه متهمان به سرقت گوشی های همراه با همکاری یکدیگر اعتراف کردند، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را یک میلیارد ریال بر آورد کرده اند.

به گزارش مهر، سرهنگ ابن علی با اشاره به اینکه متهمان ساربقه دار بوده و پیش تر نیز توسط همین کلانتری دستگیر شده اند، بیان داشت: با شناسایی مالباخته و تحویل اموال سرقتی به وی، هر ۳ سارق برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید