سارقان منزل به زنان مالباخته تعرض می‌کردند

  • حوادث
  • سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ ۱۱:۵۸
    کد خبر :1045556
سارقان منزل تعرض

۶ سارق مسلح که در سرقتهای اخیر خود زنان و دختران مالباخته را مورد آزار جنسی قرار داده‌اند، دستگیر شدند.

به گزارش سایت جنایی، پرونده این باند از مدتی قبل در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای سرقت تهران نزد بازپرس محمد ولدی بیراموند مطرح و مشخص شد اعضای یک باند سرقت حتی در زمانی که صاحبخانه‌ها در منزل حضور دارند، نیز وارد خانه مالباختگان شده و با بستن دست و پای آنها اقدام به سرقت می‌کنند.

در حالی که تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه داشت، شکایت‌ها تغییر یافت و شکات گفتند این افراد علاوه بر سرقت پس از بستن دست و پای مردان در خانه زنان و دختران حاضر در منزل را مورد آزار و حتی در مواردی مورد تجاوز قرار داده‌اند. در بررسی‌های دقیق‌تر مشخص شد تنها سه نفر از این مجرمان علاوه بر سرقت دلار و طلا سرقت در تجاوزهای انجام شده شرکت داشتند. در حالی که ماموران سرنخ هایی به دست آورده بودند، اتفاقی باعث شد اعضای این باند خشن زودتر دستگیر شوند.

یکی از زنانی که خانواده‌اش قربانی جرایم این باند شده بود به طور اتفاقی یکی از افراد حاضر در شب حمله به خانه خود را در پارک دید و با کمک مردم و رهگذران فرد مورد نظر را دستگیر کرد و تحویل پلیس داد.

متهم ابتدا مدعی شد از ماجرای سرقت و اتفاقات دیگر بی اطلاع است. اما در ادامه بازجویی‌ها و زمانی که با اسناد و مدارک و سرنخ‌های به جا مانده در صحنه جرم روبرو شد به جرم خود و همدستانش اعتراف کرد. به همین دلیل دستگیری پنج همدستش زودتر از برنامه پلیس اتفاق افتاد و آنها نیز مجبور به اعتراف شدند. در تحقیقات و بازجویی‌هایی که از این شش سارق مسلح انجام شد مشخص شد سر دسته باند و سه نفر دیگر در آزار جنسی و تجاوز زنان شرکت داشته‌اند. همچنین در بخش دیگری از تحقیقات مشخص شد در یکی از سرقت‌های انجام شده مردی به واسطه فشاری که به او وارد شده دچار سکته قلبی شده و پس از آن فوت کرده است. در حال حاضر با توجه به یافته‌های پرونده بخشی از اتهامات آنها در دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت. همچنین موضوع سرقت مرگبار به دادسرای جنایی ارجاع خواهد شد و پرونده سرقت‌ها نیز همچنان در شعبه هفتم دادسرای ویژه سرقت تحت بررسی خواهد بود تا ابعاد مختلف جرایم این باند شش نفره مشخص شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید