سیستم عامل هارمونی 3 هوآوی تابستان 2022 از راه می رسد

    کد خبر :876118
سیستم عامل هارمونی 3 هوآوی تابستان 2022 از راه می رسد

هواوی سال گذشته نسخه پایدار سیستم عامل اختصاصی Harmony OS خود را بعد از تحریم‌های تجاری آمریکا و عدم امکان استفاده از سرویس‌های موبایلی گوگل معرفی کرد. حال به نظر می‌رسد که این شرکت قصد داشته باشد تا نسخه جدید این سیستم عامل را با نام هارمونی OS 3 در تابستان 2022 عرضه نماید.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_هواوی در ماه‌‌های گذشته و بعد از معرفی رسمی سیستم عامل هارمونی 2، آپدیت‌هایی برای آن ارائه داده و بر اساس گزارش‌ها، در سال جاری میلادی نسخه سوم را نیز عرضه خواهد کرد. این گزارش‌ها اعلام کرده‌اند که نسل بعدی  Harmony OS 3.0 قرار است در مرداد ماه به گوشی‌های هوشمند شرکت چینی راه پیدا نماید، ولی معرفی آن احتمالاً کمی قبل از صورت گیرد.

 

سیستم عامل هارمونی 3 هوآوی تابستان 2022 از راه می رسد

 

هواوی نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان سیستم عامل هارمونی 3 را چند ماه پیش و در پاییز 2021 در کنفرانسی رونمایی کرد که قرار است در بخش‌های مربوط به طراحی سیستم و قابلیت‌های یکپارچه توسعه یابد. سیستم عامل هارمونی هنوز در مراحل اولیه ورود خود به دنیای گوشی‌های هوشمند قرار دارد و طراحی سیستم آن با دارا بودن انعطاف زیاد، به دستگاه‌های هوشمند اجازه می‌دهد تا بدون وقفه با یکدیگر در ارتباط باشند.

در آخرین نسخه، توسعه دهندگان می‌توانند با ابزارهای اتوماسیون، سخت‌افزار و خصوصیات مورد نیاز سیستم عامل در دستگاه مختلف را تعیین نمایند. نسخه بتای Harmony OS 3 به احتمال زیاد در فصل اول سال 2022 میلادی با قابلیت‌هایی جدید معرفی خواهد شد.

هواوی که چندی پیش اعلام کرد که سیستم عامل هارمونی بیش از 200 میلیون دانلود مجزا را پشت سر گذاشته، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. این شرکت در سال 2021 به دلیل مشکلات تجاری بیشتر از 25 درصد درآمد خود را از دست داد. البته آن‌ها موفق شدند در این شرایط محصولات جذابی را به بازار معرفی کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید