سوپر مارکت های اینترنتی تهران و شهرستان ها

    کد خبر :781340

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، وسایل ارتباط جمعی مثل تلفن، فکس، پست الکترونیک و اینترنت برای استفاده از سرویس‌های جدید مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله حوزه هایی که متأثر از این پیشرفت ها متحول شده است، خریدهای آنلاین مثل خرید اینترنتی از سوپرمارکت ها است.  به گونه‌ای که امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد نسل جدیدی از سوپر مارکت ها به نام سوپرمارکت آنلاین یا اینترنیتی هستیم.

«بازتاب»– در سوپرمارکت های اینترنتی کاربران بعد از ورود به سایت فروشگاه مواد غذایی، محصولات موردنیاز خود را سفارش می‌دهند و پس از کامل کردن سفارش، هزینه را پرداخت می‎کنند. هزینه محصولات که در سبد خرید آنلاین پرداخت می‌نماید از چند طریق (با کارت‌های بانکی، به صورت نقدی به مامور پست در زمان تحویل کالا، واریز به حساب) قابل پرداخت است. بعد از مشاهده و تایید سفارش زیر نظر مسئول فروشگاه اینترنتی، مامور پست کالای مشتری را در محل فروشنده دریافت می‌کند و به مشتری تحویل می‌دهد.

قابل ذکر است، سوپر مارکت های آنلاین را می توان به دو دسته محلی و فرامحلی تقسیم کرد. بیشتر سوپرمارکت‌های آنلاین محلی راننده‌های خاص خود را دارند و می‌توانند کالا را سریع تر دست مشتری برسانند. همچنین رایج‌ترین نوع تحویل شخصی به صورت ذخیره مواد غذایی در یک انبار برای تحویل به مشتری است.

برخی از سوپر مارکت های اینترنتی در تهران

از سوپرمارکت های اینترنتی در تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- سوپر مارکت آنلاین دیجی کالا (روکولند سابق)

روکولند قدیمی ترین و جدی ترین سوپر مارکت آنلاین کشور می باشد که البته چند سالی است به یکی از زیر مجمعه های دیجی کالا  تبدیل شده است. سوپرمارکت اینترنتی دیجی کالا دارای دسته بندی های تقریبا کاملی است و مشتریان حتی می توانند کالاهای پروتینی مانند گوشت و مرغ را نیز با تخفیف خوب از دیجی کالا تهیه کنند. یکی از مزیت های اصلی سوپر مارکت اینترنتی دیجی کالا در میزان سفارشی است که باعث رایگان شدن ارسال کالای  می شود. البته تجربه ثابت کرده که این مبلغ به مرور زمان افزایش پیدا می کند.

با این حال یکی از دلایل اصلی که میتواند هر کاربری را قانع به خرید از سوپرمارکت اینترنتی دیجی کالا کند سابقه ای است که دیجی کالا در فروش اینترنتی داشته است.

 

2- سوپر مارکت اینترنتی بیار

این سوپر مارکت آنلاین در بهمن سال ۱۳۹۴ با همکاری شرکت هوش گستر ماهان و شرکت مهندسی نرم افزار هوش و دانش سپهر با هدف عرضه کالای خرده فروشی در بستر اینترنت راه اندازی گردیده است.

 

3- سوپر مارکت اینترنتی تزول مارکت

این سوپر مارکت آنلاین توسط گروه نرم افزاری راهکاراندیشان مدیریت می شود و ابتدا فعالیت خود را از شهرستان تبریز آغاز نمود وپس از موفقیت در چندین پروژه دیگر در تهران فعالیت خود را ادامه داده است.

امروزه تزول مارکت یکی از بهترین سوپرمارکت های آنلاین در زمینه ی ارسال سریع کالا است. در شعارهای تبلیغاتی تزول مارکت بر روی ارسال تا 45 دقیقه بعد از تایید سفارش تاکید زیادی شده و این روش کار تزول مارکت باعث جذب مشتریان زیادی به خود شده است.

 

4- سوپرمارکت آنلاین اکالا

این سوپر مارکت اینترنتی متعلق به فروشگاه اینترنتی افق کوروش می باشد و از سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت نموده است . در حال حاضر اکالا تنها در تهران فعالیت دارد و تنها شهروندان تهرانی می توانند از امتیازات باشگاه مشتریان افق کوروش در اکالا استفاده نمایند.

 

5- سوپر مارکت آنلاین هایپرکا

هایپرکا یک سوپر مارکت اینترنتی در تهران می باشد که مناطق ۱و۲و۳و۵و۶ تهران را پوشش می دهد. این سوپر مارکت آنلاین از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز نموده است . این فروشگاه با سوپر مارکت های محلی در مناطق ذکر شده هماهنگ است و اقلام مورد نیاز را از آنها تهی می کند و در اختیارشان می گذارد.

 

6- سوپر مارکت آنلاین فن آسا

به گفته مسئولین این فروشگاه ، این سوپر مارکت آنلاین یک فروشگاه همیشه تخفیف می باشد و از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را شروع کرده است و تنوع کالایی بیش از ۶۰۰۰ قلم کالا را دارد و بیش از ۹۰ درصد از کالاهای عرضه شده در این فروشگاه توسط واحد بازرگانی فن آسان به صورت انبوه و بدون واسطه مستقیما از تولیدکنندگان تهیه و در انبارها و سرد خانه های کاملا بهداشتی نگهداری و ارسال می شوند.

 

7- سوپر مارکت آنلاین شهروند

فروشگاه اینترنتی شهروند در راستای تسهیل امر خرید اینترنتی و خرید تلفنی برای تمامی شهروندان و در جهت کاهش سفرهای درون شهری و در نهایت کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهر در سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت نمود.

 

8- سوپر مارکت آنلاین هایپریک

این فروشگاه اینترنتی نیز همانند سایر فروشگاه ها به جهت فروش مایحتاج روزانه شهروندان تهرانی تاسیس شده است. سوپر مارکت اینترنتی هایپریک دارای اپلیکیشن موبایل و امکان پرداخت در محل می باشد.

 

۹- سوپر مارکت آنلاین رادیکالا

این سوپر مارکت آنلاین نیز دارای دسته بندی های محصولات شامل کالاهای اساسی ، لبنیات ، مواد پروتئینی ، مواد غذایی ، آجیل و خشکبار ، میوه و سبزیجات ، شوینده و پاک کننده ، آرایشی و بهداشتی ، پلاستکی و آشپزخانه و ملزومات می باشد.

 

۱۰-سوپر مارکت آنلاین بسکتیک

بسکتیک یک سوپرمارکت اینترنتی است که نیازهای روزمره را با طیف وسیعی از کالاهای مصرفی در کمترین زمان ممکن برطرف می کند.

 

11- سوپر مارکت اینترنتی اسنپ مارکت

یکی از اعضای خانواده بزرگ اسنپ، اسنپ مارکت است. اسنپ مارکت که به ‌تازگی فعالیت خود را شروع کرده است، حاصل همکاری دو شرکت بزرگ «اسنپ» و «هایپراستار» می‌باشد و کالاهای سوپرمارکتی مورد نیاز را با بهره‌مندی از تخفیف‌های هایپراستار تحویل می‌دهد. بدین صورت که نزدیک‌ترین هایپراستار، تمامی کالاهای خریداری‌شده‌ کاربران را تأمین خواهد کرد و این کالاها با پشتیبانی بزرگ‌ترین سرویس حمل‌ونقل آنلاین ایران، یعنی همان اسنپ، در زمان انتخابی کاربران به‌ دست آن‌ها خواهد رسید. این سوپر مارکت اینترنتی هم فعلا در شهر تهران و کرج به ارائه خدمات می‌پردازد.

 

۱۲- سوپر مارکت آنلاین میهن یار

این فروشگاه دارای دسته بندی محصولات مواد غذایی ، سلامت و زیبایی ، لوازم خانگی و نظافت ، دخانیات ، ابزار ، فرهنگی و هنری می باشد. این سوپر مارکت اینترنتی مزایایی همچون ارسال رایگان سفارشات در تهران ، ارسال و تحویل ۲ ساعته کالا ، اپلیکیشن موبایل ، یک روز ضمانت برگشت کالا ، نماد اعتماد الکترونیک ، پرداخت آنلاین و پرداخت در محل می باشد.

 

۱۳- سوپر مارکت آنلاین یخدون

این سوپر مارکت آنلاین در تهران و البرز در حال فعالیت می باشد. این سوپر مارکت اینترنتی دارای دسته بندی محصولات کالای اساسی ، لبنیات ، پروتئینی ، نوشیدنی ها ، میان وعده ها و تنقلات ، غذاهای آماده و کنسرو ، چاشنی و افزودنی ، آجیل و شیرینی و خشکبار ، شوینده و بهداشتی و سایر ملزومات می باشد.

 

۱۴- سوپر مارکت آنلاین هایپر باز

این فروشگاه نیز یک سوپر مارکت اینترنتی در تهران می باشد و فعالیت خود را از شهریور ۱۳۹۶ شروع کرده است. نماد اعتماد الکترونیکی و سایتی نسبتا کاربر پسند از خصوصیات این سوپر مارکت آنلاین می باشد.

 

۱۵- سوپر مارکت آنلاین فروشگاه اینترنتی بامیلو

بامیلو نیز همانند دیجی کالا دارای یک سوپر مارکت آنلاین می باشد که شامل دسته بندی های مواد غذایی ، تنقلات ، چاشنی ها و افزودنی ها ، صبحانه ، برنج ، غلات و حبوبات و رژیمی و بدون قند می باشد.

 

۱۶- سوپر مارکت آنلاین فینال

این سوپر مارکت آنلاین نیز دارای تنوع محصولات خوبی می باشد و زیر مجموعه فروشگاه اینترنتی فینال است . محصولات این سوپر مارکت اینترنتی شامل کالای اساسی ، نوشیدنی ، تنقلات ، دسر ، کنسرو ، غذای آماده ، چاشنی و افزودنی ، لبنیات ، پروتئین ، میوه و خشکبار می باشد.

 

برخی سوپر مارکت های اینترنتی در شهرستان ها

از سوپرمارکت های اینترنتی در سایر شهرهای ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد.

-کالیمانگا: سوپر مارکت آنلاین در مشهد
-هایپرنو ، سوپر مارکت آنلاین در مشهد
– ۰۵۱ مارکت ، سوپر مارکت آنلاین در مشهد
– مزه مارکت ، سوپر مارکت آنلاین در مشهد
– نمک دون مارکت ، سوپر مارکت آنلاین در مشهد
– جی شاپ ، سوپر مارکت آنلاین در اصفهان
– تخفیفی نو ، سوپر مارکت آنلاین در اصفهان
– اصفهان مارکت ، سوپر مارکت آنلاین در اصفهان
– پینار ، سوپر مارکت آنلاین در تبریز
– سبد نو ، سوپر مارکت آنلاین در اهواز
– والمارکت ، سوپر مارکت آنلاین در اهواز
– نوبران ، سوپر مارکت آنلاین در اهواز
– استورک ، سوپر مارکت آنلاین در شیراز
– شیراز ۱۷۱۷ ، سوپر مارکت آنلاین در شیراز
– آذوقه ، سوپر مارکت آنلاین در رشت
– چانچو ، سوپر مارکت آنلاین در رشت
– ترایس ، سوپر مارکت آنلاین در بوشهر

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید