سامسونگ پس از سال ها دستبند تناسب اندام معرفی می کند

    کد خبر :1032602
سامسونگ

طبق گزارش‌ها، سامسونگ در حال کار بر روی یک ردیاب تناسب اندام جدید، به نام Galaxy Fit 3 است. رندرهای لو رفته از دستگاه آینده به صورت آنلاین منتشر شده که طراحی جدید آن را نشان می‌دهد.

بازتاب-به نظر می‌رسد سامسونگ گلکسی فیت 3 بزرگ‌تر از مدل قبلی است، با یک نمایشگر عریض‌تر که اکنون طراحی فلزی دارد. بند ساعت دیگر بدنه را در خود نگه نمی‌دارد و در مقابل، به نظر می‌رسد سامسونگ از بند‌های غیرقابل تعویض استفاده می‌کند.

همچنین یک دکمه در لبه سمت راست دستگاه وجود دارد، اما ما هنوز نمی‌دانیم چه کاری انجام می‌دهد. این می‌تواند یک دکمه میانبر، یک دکمه بازگشت اختصاصی یا چیز دیگری باشد. رندرهای فاش شده سامسونگ گلکسی فیت 3 را در رنگ رزگلد با بند صورتی روشن نشان می‌دهند. با این حال، می‌توان انتظار داشت سامسونگ این دستگاه را در رنگ‌های دیگر نیز عرضه کند.

 

سامسونگ

 

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که سامسونگ می‌تواند از سیستم‌عامل اندروید را برای Fit 3 به جای سیستم‌عامل مبتنی بر rtOS که در نسل قبلی Fit 2 دیده‌ایم، استفاده کند. این یک تغییر قابل توجه است، زیرا به Fit 3 ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری می‌دهد.  برای جنبه ردیابی سلامت، به نظر می‌رسد Fit 3 دارای یک سنسور اپتیکال ضربان قلب در عقب، همراه با پین‌های Pogo برای شارژ است.

اطلاعات بیشتری در دست نیست تا به آن اشاره کرد و تنها باید به همین تصاویر بسنده نمود. سامسونگ در تلاش بوده دستبند تناسب اندام جدید را با طراحی بهبودیافته و سخت افزار بهتر عرضه کند. پیش بینی شده بزودی شرکت کره‌ای محصول جدید را معرفی و عرضه کند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید