شیائومی بزودی حلقه هوشمند معرفی می کند

    کد خبر :1061692
شیائومی بزودی حلقه هوشمند معرفی می کند

بلک شارک با “حلقه بلک شارک” جدید خود وارد بازار فناوری پوشیدنی می‌شود. این حلقه به گونه‌ای طراحی شده است که تحت المان تندرستی و فشن با ویژگی‌هایی مانند “کنترل با یک دست” و “لمس هوشمند” طراحی شده است.

به گزارش بازتاب-بلک شارک از انتشار آتی این حلقه انتقاد کرده و قابلیت های نظارت بر سلامت آن را برجسته کرده است. بر اساس گزارش‌ها، حلقه بلک شارک ضربان قلب، اکسیژن خون، HRV و دمای بدن را ردیابی می‌کند.

حلقه هوشمند خود به عنوان براق و راحت توصیف می‌شود. این مدل دارای طرح رنگ نقره‌ای و ضخامت 2.2 میلی‌متری فوق‌العاده نازک برای یک تجربه پوشیدن راحت و بدون احساس است. Black Shark ادعا می‌کند که این حلقه به لطف محفظه شارژ همراه با یک بار شارژ، 180 روز طول می‌کشد. حتی محفظه شارژ نیز شیک به نظر می‌رسد و حلقه روی همان قرار گرفته است. یک چراغ LED کوچک در جلوی کیس شارژ وجود دارد تا نشان دهد که حلقه در حال شارژ یا شارژ است. در کل طراحی بسیار منظمی دارد.

شیائومی بزودی حلقه هوشمند معرفی می کند

در حالی که تاریخ انتشار اعلام نشده، بلک شارک به وضوح در حال انتظار برای پوشیدنی جدید خود است. ما رسما وارد دورانی می‌شویم که حلقه‌های هوشمند ممکن است به جریان اصلی تبدیل شوند. از بسیاری جهات، نسبت به ساعت هوشمند بسیار کمتر مزاحم است، زیرا حلقه‌های هوشمند برای افرادی که نمی‌خواهند صفحه‌نمایش دیگری را به جز گوشی مشاهده کنند، عالی است. ما خواهیم دید که سایر شرکت‌ها چگونه این کار را دنبال می‌کنند، سامسونگ در حال تکمیل حلقه گلکسی خود است و ما از دیدن آنچه که به ارمغان می‌آورد هیجان‌زده هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید