گلکسی رینگ سامسونگ چه زمانی عرضه می‌شود؟

    کد خبر :1057138

سامسونگ در جریان رونمایی سری گلکسی اس 24 اشاره کوچکی به گلکسی رینگ حلقه هوشمند خود داشت و سپس در MWC 2024 اطلاعات بیشتری ارائه کرد.

بازتاب-سامسونگ در MWC 2024 اطلاعاتی درباره حلقه هوشمند ارائه کرد و اعلام نمود این گجت پوشیدنی با قابلیت‌های ردیابی تندرستی ارائه می‌شود. همچنین در 9 سایز مختلف عرضه خواهد شد که کوچک‌ترین مدل یک باتری 14 میلی آمپرساعتی و بزرگ‌ترین مدل یک باتری 21 میلی آمپرساعتی دارد.

از آنجایی که بازار حلقه‌های هوشمند نوظهور بوده، به گزارش TheElec، این شرکت ابتدا تنها 400 هزار دستگاه از گلکسی رینگ را به تولید خواهد رساند و در صورت استقبال آمار تولید بالا خواهد رفت.

گلکسی رینگ

همچنین گجت پوشیدنی با گوشی اندرویدی و iOS سازگاری دارد و تنها با دستگاه‌های سامسونگ سازگار ندارد. گفته شد در رویداد گلکسی آنپکد تابستان سامسونگ که جولای تا آگوست برگزار می‌شود، باید شاهد معرفی کامل‌تر همراه با جزئیات قیمت و عرضه باشیم.

عرضه هم در آگوست انجام خواهد گرفت، یعنی بین مرداد تا شهریور. با این تفاسیر در تابستان طرفداران سامسونگ می‌توانند حلقه جادویی را تهیه کنند. این شرکت همیشه سعی داشته سبد محصول خود را با گجت و ابزارهای هوشمند مختلفی همراه سازد.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و تاریخ دقیقی هم ارائه نشد، بنابراین باید تا تابستان منتظر ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید