تلویزیون 10 میلیاردی سامسونگ معرفی شد

    کد خبر :1057829

روز گذشته، سامسونگ مجموعه تلویزیون‌های Micro LED، Neo QLED و OLED 2024 خود را در کنفرانس معرفی محصولات لوازم خانگی خود در چین معرفی کرد.

بازتاب-مانند بسیاری از کنفرانس‌های رونمایی اخیر سامسونگ و غول‌های دیگر، این کنفرانس خاص نیز بر هوش مصنوعی متمرکز بود. سری Micro LED 2024 سامسونگ با چهار گزینه سایز مختلف 76/89/101/114 اینچ که در آن مدل‌های جدید امسال 76 اینچ و 114 اینچ هستند، رونمایی شدند.

طبق گزارش‌ها، پنل‌های سری تلویزیون‌های امسال از یاقوت کبود و پیکسل‌های خود نورانی معدنی ساخته شده‌اند و با «فناوری میکرو کنتراست» عرضه می‌شوند که برای افزایش وضوح، مرزهای تار را حذف می‌کند. این مجموعه همچنین “رنگ میکرو” را با 65536 سطح دقت کنترل ارائه می‌دهد.

علاوه بر آن، تلویزیون‌ها با فناوری ردیابی صدا و تصویر OTS Pro عرضه می‌شوند. با پشتیبانی از کانال 6.2.2 داخلی با Dolby Atmos، جلوه “صدای فراگیر کامل سه بعدی” ایجاد می‌کند. همچنین عملکرد “Q Symphony” را ارائه دادع که ادعا می‌کند تلویزیون و ساندبارها را برای دستیابی به صدای هماهنگ فعال می‌سازد. سامسونگ از پردازنده NQ8 AI Gen 3 برای ارتقاء مقیاس و سایر پیشرفت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

سامسونگ

شایان ذکر است، سامسونگ قصد دارد با این محصولات جدید ویژگی‌هایی مانند 8K AI Upscaling Pro، AI Motion Enhancer و غیره، «عصر صفحه نمایش هوش مصنوعی» را آغاز کند. در رویداد رونمایی، این شرکت دیدگاه خود را برای ارائه یک تجربه بصری‌تر و راحت‌تر از همیشه به اشتراک گذاشت.

چوی سونگ سیک، رئیس سامسونگ الکترونیک در چین بزرگ درباره ادغام هوش مصنوعی در فناوری‌های متصل آن صحبت کرد. سامسونگ در حال ادغام هوش مصنوعی در فناوری‌های متصل خود است، از هوش مصنوعی گلکسی در دستگاه‌های تلفن همراه، فناوری‌های نمایشگر ترکیبی، تا خانه‌های هوشمند بهبود یافته از طریق لوازم خانگی هوشمند.»

قیمت مدل‌های تازه معرفی شده به شرح زیر است:

  • مدل 75 اینچی 90 هزار دلار
  • مدل 89 اینچی 104 هزار دلار
  • مدل 101 اینچی 125 هزار دلار
  • مدل 114 اینچی 173 هزار دلار

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید