حلقه جادویی سامسونگ رسما رونمایی شد

    کد خبر :1054495
سامسونگ

در رویداد آنپکد 2024 شرکت سامسونگ تنها تیزرها و نمایش نامحسوسی از حلقه هوشمند گلکسی رینگ داشت اما در MWC 2024 رسما این گجت پوشیدنی رونمایی شد.

بازتاب-سامسونگ به طور رسمی حلقه هوشمند Galaxy Ring خود را در کنفرانس جهانی موبایل 2024 معرفی کرد. حلقه گلکسی که در ابتدا طی رویداد Unpacked سامسونگ در ژانویه معرفی شد، یک پوشیدنی متمرکز بر سلامت و تندرستی است که برای مقابله با رقبایی مانند حلقه Oura طراحی شده است.

در حالی که سامسونگ در ابتدا جزئیات کمی در مورد گلکسی رینگ به اشتراک گذاشت، اکنون این شرکت اطلاعات بیشتری ارائه کرده است. این انگشتر دارای طراحی مینیمالیستی و در عین حال قابل توجه بوده و در رنگ‌های نقره‌ای پلاتین، طلایی و مشکی سرامیکی موجود خواهد بود. به گفته TheVerge، این انگشتر هنگام پوشیدن سبک می‌شود و در سایزهای 5 تا 13 با برچسب S تا XL موجود است. ظرفیت باتری نیز بسته به سایز حلقه متفاوت بوده که چیزی بین 14 تا 21 میلی آمپر خواهد بود.

سامسونگ

گلکسی رینگ شامل مجموعه‌ای از حسگرها برای ردیابی معیارهای مختلف سلامتی می‌شود. در حالی که سامسونگ هنوز مجموعه کامل حسگرهای حلقه گلکسی را فاش نکرده، آنها با Natural Cycles برای ردیابی باروری همکاری می‌کنند و یکی از ویژگی‌های کلیدی حلقه Oura را منعکس می‌کنند. همچنین می‌توانید از ویژگی‌های معمول سلامتی مانند ردیابی خواب، ردیابی ضربان قلب، تعداد قدم‌ها و الگوهای تنفس انتظار داشته باشید. سامسونگ می‌گوید کاربران همچنین توصیه‌های بهداشتی شخصی‌شده را بر اساس داده‌های خواب دریافت خواهند کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد «امتیاز سرزندگی من» سامسونگ است که برای اندازه‌گیری هوشیاری و ارائه بینش‌هایی درباره آمادگی کلی کاربر طراحی شده است. بازخورد از طریق “کارت‌های تقویت کننده” با نکات علمی مبتنی بر خواب و سایر داده‌های بهداشتی ارائه می‌شود. گلکسی رینگ با اکوسیستم موجود سلامت سامسونگ، از جمله دستگاه‌های گلکسی واچ، ادغام خواهد شد. در حالی که قیمت دقیق آن مشخص نیست، این حلقه قرار است اواخر امسال عرضه شود.

در ابتدا گلکسی رینگ منحصراً با گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی سازگار خواهد بود. با این حال، سامسونگ قصد دارد در آینده سازگاری را با سایر دستگاه‌های اندرویدی و احتمالاً دستگاه‌های iOS گسترش دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید