ساماندهی دختران آسیب دیده تهرانی در ۲ مرکز

    کد خبر :657803
ساماندهی دختران آسیب دیده تهرانی در ۲ مرکز

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران از ساماندهی دختران آسیب دیده در شهر تهران خبر داد و گفت: این افراد در دو مرکز در شمال تهران ساماندهی می‌شوند.

 

مهشید موقر  با اشاره به جمع‌آوری و ساماندهی کودکان کار و خیابانی در سطح شهر تهران اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده این کودکان پس از جمع آوری در سه مرکز یاسر، بعثت و افسریه ساماندهی می‌شوند.

 

وی تصریح کرد: در خصوص ساماندهی کودکان کار و خیابانی از سوی سازمان بهزیستی استان تهران محدودیتی وجود ندارد و بر اساس توافقی که با استانداری تهران انجام شده، طرح جمع‌آوری و ساماندهی کودکان کار و خیابانی با قوت ادامه خواهد داشت.

 

به گزارش تسنیم،معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: امیدواریم اعتبارات تخصیص یافته در حوزه امور اجتماعی و به ویژه کودکان کار و خیابانی از سوی استانداری تهران پرداخت شود تا تاخیری در امر خدمت‌رسانی در این حوزه ایجاد نشود.

 

موقر افزود: همچنین سازمان بهزیستی استان تهران دو مرکز ساماندهی دختران آسیب دیده در منطقه شمالی تهران را راه‌اندازی کرده است که در واقع دختران آسیب دیده در این دو مرکز ساماندهی می‌شوند.

 

وی درباره آمار جمع‌آوری دختران آسیب دیده در سطح شهر تهران گفت: این آمار در هر ماه متفاوت است اما در حال حاضر محدویتی برای ساماندهی این دختران در دو مرکز اشاره شده وجود ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید