استفاده دو و نیم میلیون هزار خانوار از خدمات سازمان بهزیستی

    کد خبر :871361

سرپرست معاون مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی بهزیستی کشور گفت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار خانوار از خدمات سازمان بهزیستی استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، امیرحسین عرب‌زاده در اردو‌های جهادی افزود: شش میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در سطح کشور تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند که ۸ درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند که شامل زنان بدسرپرست، بی سرپرست، افراد معلول، سالمندان و ایتام می‌شود.

وی گفت: بیش از ۱۲۰ فعالیت و زیر فعالیت در سازمان بهزیستی در حال انجام است. همچنین یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از معلولان در حوزه توانبخشی از خدمات مد نظر بهره‌مند می‌شوند.

عرب زاده افزود: هر ساله تعدادی به این جمعیت اضافه می‌شوند که برخی از افراد در تصادفات دچار آسیب می‌شوند و برخی از افراد نیز به واسطه بد سرپرست و بی‌سرپرست بودن تحث پوشش سازمان بهزیستی قرار می‌گیرند.

وی گفت: جمعیت حاشیه تهران اغلب در معرض آسیب‌های فراوانی قرار دارند که مهمترین آن فقر، بیکاری و اعتیاد است که در این میان برخی از گروه‌های مردمی و جهادی در ارائه خدمات به این افراد به کمک ما می‌آیند که بدون کمک سازمان‌های مردم نهاد حاکمیت به تنهایی نمی‌تواند به همه این افراد خدمات ارائه کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید