ساعت هواوی واچ GT 3 Pro معرفی شد/شیک و پیشرفته

    کد خبر :906628

هواوی از دو ساعت هوشمند جدید به نام‌های هواوی واچ GT 3 پرو و هواوی بند 7 رونمایی کرده است. مدل استاندارد واچ GT 3 پرو سال گذشته معرفی شد، اما مدل جدید دارای یک نسخه سرامیکی با طراحی پورشه نیز است.

بازتاب این ساعت در دو سایز ۴۶ میلیمتری (از جنس تیتانیوم) و ۴۳ میلیمتری (از جنس سرامیک) معرفی شده است که به‌ترتیب از نمایشگرهای ۱.۴۳ و ۱.۳۲ اینچی AMOLED بهره می‌برند. شارژدهی مدل بزرگتر ۱۴ روز برای استفاده‌های معمولی (۸ روز برای برای استفاده‌های سنگین) و شارژدهی مدل کوچکتر ۷ روز (۴ روز) خواهد بود. همچنین سرعت شارژ این مدل‌ها ۳۰ درصد افزایش یافته و شما در عرض ۱۰ دقیقه قادر به شارژ کامل باتری آن‌ها خواهید بود.

این ساعت می‌تواند تا عمق ۳۰ متری آب دوام بیاورد و هیچ آسیبی نبیند. همچنین از آن می‌توان به‌عنوان ساعت گلف استفاده کرد و نقشه‌هایی برای بیش از ۳۰۰ زمین گلف در آن وجود دارد. هواوی همچنین بیش از ۳۰۰ حالت ورزشی مختلف روی آن ارائه کرده که ۲۸ تای آن‌ها برچسب حرفه‌ای دارند.

هواوی واچ GT 3 پرو مجهز به یک سنسور ECG برای اندازه‌گیری ضربان قلب، یک حسگر سنجش سطح اکسیژن خون و یک حرارت‌سنج است که‌ می‌تواند دمای بدن شما را اندازه بگیرد. قابلیت‌هایی نیز برای پایش خواب و استرس در آن وجود دارد. این ساعت در بخش نرم‌افزار سیستم‌عامل HarmonyOS را با قابلیت NFC اجرا می‌کند و اپلیکیشن‌های مختلفی روی آن پیش‌نصب شده‌اند.

قیمت این ساعت برای مدل ۴۶ میلیمتری ۳۸۰ دلار و برای مدل ۴۳ میلیمتری ۴۵۵ دلار است. همچنین یک نسخه دیگر با طراحی پورشه ارائه شده که ۷۱۰ دلار قیمت دارد. پیش‌سفارش مدل ۴۶ میلیمتری از امروز آغاز شده اما برای پیش‌سفارش مدل ۴۳ میلیمتری باید تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه صبر کنید. فروش هر دو مدل از ۱۵ اردیبهشت‌ماه شروع خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید