ساری: مدیون رونالدو و دیبالا هستیم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰
    کد خبر :734164

 یوونتوس شب گذشته در هفته سی و ششم سری‌آ ایتالیا میزبان سمپدوریا بود که با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید و نهمین قهرمانی متوالی اش در سری آ را جشن گرفت.
مائوریتزیو ساری، سرمربی بانوی پیر پس از پایان بازی و نهمین قهرمانی تیمش در سری‌آ گفت: «کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا ایجادکننده تفاوت در داخل زمین هستند و قهرمانی یوونتوس در این فصل به دلیل تلاش های بی وقفه این دو بازیکن است. پس مشخصاً لایق تعریف و تمجید هستند اما باشگاهی که پشت آنها است و حمایت‌شان می‌کند هم خیلی مهم است.»

سرمربی یوونتوس در ادامه اظهار داشت: «ما رییس و مدیرانی داریم که هر روز در تمرینات‌مان شرکت می‌کنند و آماده تبادل نظر با ما هستند. عملکرد آنها بخش مهمی از این همه سال قهرمانی یوونتوس بوده است. مدیران باشگاه همیشه افرادی هستند که می توانند با آنها تبادل نظر کرد. مخصوصا در یوونتوس مدیریت نقش پررنگی دارد و به راحتی می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید.»

به گزارش همشهری آنلاین،ساری در پایان صحبت‌هایش بیان داشت: البته که احساس خاصی دارم. قهرمان شدن سخت است و سخت‌تر از آن ادامه دادن به روند قهرمانی است چون تضمین شده بودن موفقیت یکی از بزرگترین دروغ‌های دنیاست. من برای قدم زدن در پارک نیامده بودم. این فصل یک فصل طولانی، سخت و پراسترس بود و این بازیکنان به خاطر ادامه دادن به پیدا کردن راه حفظ عطش و انگیزه‌شان جهت جنگیدن بعد از هشت قهرمانی متوالی، سزاوار کلی تمجید هستند.» ساری با این قهرمانی به پیرترین مربی که تاکنون در سری آ قهرمان شده تبدیل شد.

رونالدو: این قهرمانی را به هواداران و بیماران کرونایی تقدیم می‌کنم

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی بعد از قهرمانی تیمش در ایتالیا در صفحه اینستاگرامش نوشت: ما قهرمانان ایتالیا هستیم. از اینکه موفق شدم برای دومین سال متوالی با یووه قهرمان سری آ شوم و به همراه تاریخ سازی این باشگاه بودم، خوشحالم.

وی افزود: این جام قهرمانی را به هواداران یووه و تمام کسانی که در دنیا از بیماری کرونا رنج می برند، تقدیم می کنم. شجاعت و حمایت های هواداران باعث شد تا ما در مرحله نهایی سربلند بیرون بیاییم و در نهایت قهرمان شویم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید