جدایی چهار بازیکن از یوونتوس

  • ورزشی
  • جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ ۹:۴۵
    کد خبر :1008214
جدایی چهار بازیکن یوونتوس

با اعلام باشگاه یوونتوس چهار بازیکن این تیم از جمله لئوناردو بونوچی از ترکیب یووه برای فصل جدید خط خوردند.

به نقل از فوتبال ایتالیا، لئوناردو بونوچی کاپیتان تیم یوونتوس در کنا دنیس زکریا، وستون مک کنی و آرتور از اردوی پیش فصل یووه کنار گذاشته می شوند و می توانند تیم بعدی خود را انتخاب کنند.

یوونتوس برای تور پیش فصل در آمریکا آماده می‌شود و بازیکنان فوق با این تیم به آمریکا پرواز نخواهند کرد.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، جووانی مانا و کریستیانو جونتولی، مدیران باشگاه، بونوچی را مطلع کردند که جایی در ترکیب یوونتوس برای فصل جدید ندارد. خاطرنشان می شود که کاپیتان “بانوی پیر” از این تصمیم شوکه شده و با ناراحتی باشگاه یوونتوس را ترک کرد.

به این ترتیب لئوناردو بونوچی تور یوونتوس در آمریکا را از دست خواهد داد. این مدافع پیش از این چند پیشنهاد از عربستان را رد کرده بود و می خواست تا پایان قراردادش در تابستان ۲۰۲۴ در یوونتوس بماند.

مهمترین هدف یووه در بازار نقل و انتقالات

جیانلوکا اسکاماکا ایتالیایی که در وستهم بازی می‌کند مهمترین هدف بیانکونری در تابستان است. او فصل خوبی را با این تیم پشت سرنگذاشت و دوست دارد که به رقابت‌های سری A برگردد. البته یوونتوس تنها مشتری اسکاماکا نیست. تیم‌های اینتر، میلان و رم هم به جذب او علاقه دارند.

به گزارش ایسنا، یوونتوس فصل جدید در هیچ رقابت اروپایی حضور نخواهد داشت. در حالی که یووه سهمیه لیگ کنفرانس اروپا را کسب کرده بود، از سوی یوفا از این رقابت ها کنار گذاشته شد تا تنها در سری آ و کوپا دل ری برای فصل جدید حضور داشته باشد و به همین خاطر مدیران یوونتوس قصد دارند تغییر و تحولات زیادی در باشگاه ایجاد کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید