رونمایی از آثار فرهنگی و هنری تولید شده در راستای تبلیع نامه‌ رهبری به جوانان غربی

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۳۷
    کد خبر :164380

آثار فرهنگی و هنری تولید شده در راستای نشر و تبلیع نامه‌های مقام معظم رهبری به جوانان غربی، در همایش طلوع حقیقت رونمایی شد.

در همایش طلوع حقیقت که امروز (یکشنبه 12 آذر ) به مناسبت سالگرد صدور نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی در حوزه هنری با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، حمیدرضا مقدم‌فر رئیس ستاد نشر و تبلیغ نامه مقام معظم رهبری، مصطفوی جانشین امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین اختری و دکتر نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران برگزار شده بود، از آثار فرهنگی و هنری تولید شده در راستای نشر و تبلیع نامه‌های رهبری به جوانان غربی، رونمایی شد.

با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر تولید کتاب از کتاب «استثناگرایی آمریکایی، اروپای مرکزی و دیگرسازی مسلمانان» نوشته حجت‌الاسلام والمسلیمن دکتر سیدرضا عاملی رونمایی شد. این کتاب سال گذشته نوشته شده است و امروز همزمان از ترجمه انگلیسی آن نیز رونمایی شد.

به گزارش تسنیم،در این همایش از روح الامین سعیدی و شهسواری پدیدآورندگان کتاب«روزنه ای به آگاهی » که برگرفته از 18 مقاله از شخصیت های علمی و اساتید برجسته علوم سیاسی و ارتباطات بین الملل دانشگاه های سراسر کشور، رونمایی شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید