روسیه نخستین فینالیست لیگ ملت‌های والیبال

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸ ۱۰:۵۴
    کد خبر :573608

از ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز (یکشنبه) ۲۳ تیر ماه ۱۳۹۸ تیم‌های ملی والیبال روسیه و لهستان در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، روس‌ها با شکست سه بر یک حریف خود به عنوان نخستین تیم راهی فینال این دوره از لیگ ملت‌ها شدند.

به این ترتیب، شاگردان ساملوو ابتدا در ست نخست با نتیجه ۱۹-۲۵ لهستان را شکست دادند، اما در ست دوم پس از یک جدال نزدیک ۲۶-۲۴ مغلوب شاگردان هینن شدند. با این حال این پایان کار برای روس‌ها نبود و آن‌ها توانستند در دو ست دیگر با نتایج ۲۲-۲۵ و ۲۱-۲۵ لهستان را شکست دهند تا در مجموع ۳ بر یک پیروز نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در شیکاگو شده و به عنوان نخستین تیم، راهی فینال مسابقات شوند.

به گزارش ایسنا،به این ترتیب لهستان با باخت برابر روسیه راهی دیدار رده‌بندی شد. تا ساعاتی دیگر (۵:۳۰ بامداد یکشنبه ۲۳ تیر) دو تیم قاره آمریکا، برزیل و آمریکا در دومین بازی نیمه‌نهایی این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند تا حریف روسیه در فینال و لهستان در دیدار رده‌بندی مشخص شود.

بازی‌های رده‌بندی و فینال لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در شیکاگو، به ترتیب ساعت‌های ۳۰:.. و ۳:۳۰ بامداد فردا (دوشنبه) ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد تا پرونده این مسابقات با معرفی تیم‌های اول، دوم، سوم و چهارم بسته

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید