رندر ۳۶۰ درجه‌ی گلکسی زد فلیپ 3 5G جزئیات آن را نمایش می‌دهد

  • آرشیو
  • شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ ۱۶:۵۸
    کد خبر :824279
رندر ۳۶۰ درجه‌ی گلکسی زد فلیپ 3 5G جزئیات آن را نمایش می‌دهد

رندر ویدیویی جدیدی که از گلکسی زد فلیپ ۳ 5G سامسونگ منتشر شده، جزئیات ظاهر آن را در حالت تاشده و باز به نمایش می‌گذارد.

عکس‌های رندر از زوایای مختلف گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ تا به حال طرفداران این گوشی تاشو را تا حد زیادی از ظاهر احتمالی آن باخبر کرده است. اخیرا ایوان بلس، ویدیویی ۳۶۰ درجه از این گوشی منتشر کرده است که جزئیات آن را به‌خوبی و در تمام زوایا و در هر دو حالت باز و بسته نشان می‌دهد.

در این ویدئو ابتدا پنل جلویی دورنگ گلکسی زد فلیپ ۳ نمایش داده می‌شود که محل قرارگیری نمایشگر خارجی ۱٫۹ اینچ و دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با حسگرهای معمولی و فوق عریض است. علاوه بر این یک پورت USB-C، اسپیکر در پایین قاب، حسگر اثر انگشت خازنی و کلیدهای صدا در قاب سمت راست آن قرار دارند. اسلات سیم‌کارت ای گوشی در سمت چپ قاب قرار گرفته است.

با باز کردن گوشی نمایشگر ۶٫۷ اینچی آن با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حفره دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی دیده می‌شود. این رندر فقط رنگ‌های بژ، مشکی، خاکستری و بنفش روشن را نشان می‌دهد؛ اما بر اساس شایعات، سامسونگ رنگ‌های آبی تیره، سبز تیره و صورتی-سفید را در دست طراحی دارد.

گفته می‌شود گلکسی زد فلیپ ۳ 5G در مقابل آب و گردوغبار مقاوم است و به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ (یا ۸۸۸ پلاس) با رم ۸ گیگابایتی و باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که با شارژر سیمی ۲۵ وات و بی‌سیم ۱۵ وات همراه می‌شود.

به گزارش زومیت، هنوز مشخص نیست سامسونگ چه زمانی گوشی تاشوی بعدی خود را وارد بازار خواهد کرد؛ اما شایعات و البته نگاهی به گذشته نشان می‌دهد که احتمال معرفی رسمی گلکسی زد فلیپ ۳ در رویداد آنپکد که ماه آینده برگزار خواهد شد وجود دارد. در این صورت می‌توان انتظار داشت که این گوشی تا اواخر تابستان وارد بازار شود و در دسترس عموم قرار بگیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید