این تبلت سامسونگ را با بمب هم نمی توان نابود کرد

    کد خبر :1044478
تبلت سامسونگ

شرکت سامسونگ بزودی از تبلت جان سخت و جدید گلکسی تب اکتیو 5 رونمایی خواهد کرد، مدلی که دارای طراحی ناهموار و مشخصات رده میانی است.

بازتاب-سامسونگ در حال کار بر روی تبلت مقاوم جدید خود، گلکسی تب اکتیو 5 است. این دستگاه در چندین وب سایت صدور گواهی رویت شده است و به این اشاره می‌کند که تقریباً برای عرضه آماده است. اکنون، یک افشا رندرهای آن را فاش کرده که نشان می‌دهد چگونه طراحی دارد.

Tab Active 5 به فرمول مقاوم و تست شده پایبند است. صفحه نمایش 8 اینچی آن برای محافظت با قاب‌های پوشش داده شده است و دکمه‌های فیزیکی Menu، Back و Home در زیر نمایشگر وجود دارد که حتی با دستکش نیز قابل استفاده است. نکته قابل توجه این بوده که نمایشگر آن به لمس حساس بوده و برای محافظت بیشتر با Corning Gorilla Glass 5 پوشش داده شد.

عقب آن حالت دارای بافت بوده و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب جای گرفت که فلاش LED هم شامل آن می‌شود. تب اکتیو 5 از آنجایی که دستگاهی مقاوم بوده، دارای گواهی دوام MIL-STD-810H، دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بوده و به لطف قاب محافظ گنجانده شده خود، می‌تواند یک سقوط 1.2 متری را تحمل کند.

تبلت سامسونگ

تب اکتیو 5 از قلم S Pen نیز پشتیبانی می‌کند و از IP68 محافظت دارد تا با خود تبلت مطابقت داشته باشد. همچنین گفته شده که سامسونگ حفاظت امنیتی Knox، تشخیص چهره یا اسکن اثر انگشت و امکان سفارشی‌سازی کلید قابل برنامه‌ریزی برای دسترسی سریع به برنامه‌ها یا عملکردهای پرکاربرد را ارائه می‌دهد. صدا احتمالاً توسط یک بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos انجام می‌شود.

از نظر عملکرد، شایعه شده که این تبلت از تراشه اگزینوس 1380 با حداکثر 6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه قابل ارتقا استفاده می‌کند. یک باتری 5050 میلی آمپرساعتی دستگاه را انرژی بخشیده و در کمال تعجب، گفته می‌شود که اندروید 12 در کنار قابلیت 5G، Wi-Fi 6، بلوتوث 5.3، NFC و اتصال GPS خواهد داشت. سامسونگ مشخص نکرده چه زمانی آن را معرفی خواهد کرد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید