ردیاب سامسونگ Galaxy SmartTag 2 معرفی شد

    کد خبر :1025073

سامسونگ از Galaxy SmartTag 2، نسخه جدید و بهبود یافته ردیاب آیتم محبوب خود رونمایی کرد. این برند همچنین از محصولات جدید دیگری مانند Galaxy S23 FE، سری Galaxy Tab S9 و Buds FE در بازار جهانی رونمایی کرده است.

بازتاب-SmartTag 2 قرار است در 10 اکتبر راهی بازار جهان شود و وعده داده شد که ردیابی اشیا را به شکل بهتری انجام می‌دهد. یکی از ویژگی‌های برجسته SmartTag 2 عملکرد بهبود یافته Compass View است.

این ویژگی فلش‌های جهتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که مکان و فاصله SmartTag 2 را نسبت به موقعیت آنها نشان می‌دهد. با هر تلفن هوشمند گلکسی پشتیبانی شده از UWB مانند Galaxy S23 Ultra کار می‌کند. برنامه SmartThings Find همچنین ارتقا یافته بوده تا ردیابی دستگاه‌های SmartTag 2 شما را آسان‌تر کند. SmartTag‌های تازه ثبت شده اکنون در برنامه ادغام شده و یک نمای نقشه تمام صفحه جدید و یک رابط بصری تعبیه شد.

 

سامسونگ Galaxy SmartTag 2

 

با معرفی حالت صرفه جویی در مصرف انرژی، عمر باتری نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. در حالت ذخیره انرژی، SmartTag 2 می‌تواند تا 700 روز با یک بار شارژ دوام بیاورد. حتی در حالت عادی، عمر باتری 50 درصد افزایش می‌یابد و تا 500 روز ردیابی را رقم خواهد زد. SmartTag 2 همچنین دارای طراحی جدید شیک با سایز جمع و جور و ساختار محکم حلقه‌ای است. افزودن حلقه فلزی امکان اتصال لوازم جانبی مانند گیره و جاکلیدی را فراهم می‌کند.

این دستگاه همچنین دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است که آن را برای ردیابی وسایل در محیط های چالش برانگیز مناسب ‌می‌کند. SmartTag 2 ویژگی‌های محبوبی مانند بلوتوث کم مصرف (BLE) و قابلیت‌های UWB را نسبت به نسل‌های قبلی خود حفظ کرده است. فناوری جستجوی واقعیت افزوده (AR) نیز گنجانده شده و حریم خصوصی و امنیت از طریق رضایت کاربر و رمزگذاری تضمین می‌شود.

این دستگاه نوآورانه همچنین به طور یکپارچه با SmartThings Station ادغام می‌شود و به عنوان یک اسکنر دستگاه همیشه در خانه برای پیگیری موارد برچسب گذاری شده عمل می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید