تا پایان 2024 صد میلیون گوشی سامسونگ هوش مصنوعی دریافت می کند

    کد خبر :1050544

سامسونگ در جریان آنپکد 2024 نه تنها سری گلکسی اس 24 را رونمایی کرد، بلکه از هوش مصنوعی گلکسی AI نیز رونمایی به عمل آورد و وعده داد بزودی گوشی‌های متعددی به آن مجهز خواهند شد.

بازتاب- سامسونگ به تازگی از گوشی‌های پرچمدار جدید خود گلکسی اس 24 رونمایی کرده است. از جمله، آنها ویژگی Galaxy AI مبتنی بر هوش مصنوعی را دریافت کردند. اکنون این شرکت وعده داده است که این ویژگی‌ها به‌زودی بر روی 100 میلیون دستگاه این شرکت در دسترس خواهد بود.

مدیر بخش MX سامسونگ گفت که امسال گلکسی AI روی تقریباً 100 میلیون دستگاه تلفن همراه مختلف سامسونگ در دسترس خواهد بود. البته اول از همه در گوشی‌های هوشمند. این بدان معناست که همانطور که سامسونگ در ابتدا گفته بود، عملکردهای مربوطه نه تنها در مدل‌های پرچمدار نسل فعلی و قبلی در دسترس خواهند بود.

گوشی سامسونگ

درست است، یک تفاوت ظریف وجود دارد. این شرکت پیشتر گفته است که همه این ویژگی‌ها تا سال 2025 رایگان خواهند بود. این عبارت نشان می‌دهد که پس از آن پولی خواهند شد. احتمالاً این اتفاق خواهد افتاد، اما شاید تا حدی. حداقل از صحبت‌های مدیر ارشد سامسونگ، مشخص است که این شرکت هنوز در این زمینه تصمیمی نگرفته است.

باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا هوش مصنوعی به ابزاری پولی برای سامسونگ در محصولاتش تبدیل می‌شود یا چندان برنامه‌ای برای کسب درآمد از این بخش ندارد. پیشتر مدیر بخش موبایل سامسونگ اظهارداشت که در حال حاضر تصمیم مشخصی گرفته نشد، بنابراین باید به انتظار ادامه داد تا مشخص شود برنامه این شرکت چیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید