بررسی گوشی سامسونگ Galaxy F13

    کد خبر :1012848

سامسونگ را باید بزرگترین تولیدکننده گوشی جهان دانست که هر ساله محصولات جدیدی را در رده مدل‌های پرچمدار، میان رده و اقتصادی معرفی و عرضه می‌کند.

بازتاب-در این میان باید به گوشی اقتصادی و جذاب سامسونگ Galaxy F13 اشاره کنیم. مدلی کارآمد که در کنار قیمت پایین خود، مشخصات کلیدی جذاب و طراحی ساده هم دارد. بنابراین به سادگی می‌تواند نیاز مخاطب خود را برآورده سازد.

در ادامه بیشتر با گلکسی F13 آشنا خواهیم شد.

 

طراحی و ساخت

گوشی Galaxy F13 دارای ابعاد 165 در 76 در 9.3 میلیمتر بوده و وزن 207 گرمی دارد. دستگاه از بدنه پلاستیکی برخوردار بوده و طراحی ساده هم شامل آن شد. این گوشی طراحی ناچ داشته و عقب آن برجستگی لنز هم دارد. سه حسگر دوربین به صورت عمودی کنار هم جای گرفتند و  فلاش LED هم دارد.

دستگاه شامل حسگر اثرانگشت جانبی، پورت USB-C و جک 3.5 میلیمتری هدفون می‌شود. بنابراین افراد می‌توانند از قابلیت‌های لازم آن بهره گیرند و لذت ببرند. این تلفن هوشمند دارای وزن کم و ابعاد ایده آل بوده که تجربه کاربری خوبی رقم می‌زند.

 

سامسونگ Galaxy F13

 

نمایشگر و باتری

گلکسی F13 دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی FHD+ است که پنل PLS LCD دارد. این نمایشگر پوشش شیشه گوریلاگلس 5 شامل آن شده و خبری از نرخ نوسازی بالا نیست. در بخش باتری پک 6000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 15 واتی تعبیه شد.

بنابراین پایداری بالایی دارد اما خبری از سرعت شارژ بالا نیست.

 

سخت افزار و دوربین

این گوشی در بخش سخت افزاری به پردازنده اگزینوس 850 مجهز شد و با چهار گیگ رم و 64 تا 128 گیگ حافظه داخلی قابل ارتقا به فروش می‌رسد. محصول سامسونگ یک گزینه اقتصادی برجسته است که نباید به سادگی از کنارش عبور کرد.

در سوی دیگر باید به دوربین سه گانه 50 مگاپیکسل واید، 5 مگاپیکسل اولتراواید و 2 مگاپیکسل سنجش عمق پرداخت. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسل هم تدارک دیده شده است. هر دو حسگر جلو و عقب توانایی ضبط ویدئو 1080 پیکسل را دارد.

 

نتیجه گیری

گلکسی F13 یک اقتصادی ناقابل از سامسونگ بوده که در کنار طراحی جذاب و دوست داشتنی، سخت افزاری قدرتمند نیز شامل آن شد که نباید به سادگی از کنار چنین مدلی عبور کرد. گوشی که امکانات لازم را برای تجربه کاربری خوب روزمره ارائه می‌دهد.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. حجت اله گفت:
    موافقم ۲
    مخالفم ۱

    نسبت به قیمت گوشی سرعت وکیفیت خوبی داره وباطری عالی که مدت زمان طولانی نیازی به شارژ ندارد..درمجموع عالیه..

دیدگاهتان را بنویسید