رجبی: مالزی حریف تمرینی ما بود/ کار سختی مقابل قطر چندملیتی داریم

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۵
    کد خبر :347433

مربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: همه بازیکنان تیم ملی هندبال قطر خارجی هستند و بازی سختی را برابر این تیم پیش رو داریم.

محمدرضا رجبی در خصوص دیدار نخست تیم ملی هندبال ایران در بازی‌های آسیایی 2018 اظهار داشت: دیدار تیم ملی مقابل مالزی بسیار خوب بود و بچه‌ها عالی ظاهر شدند. مالزی حریف سختی نبود و در واقع یک حریف تمرینی برای ما قبل از دیدار با قطر بود. خوشبختانه بازیکنان همه خواسته‌های کادر فنی را پیاده کردند.

وی در ادامه افزود: فردا بازی سختی برابر قطر داریم. همه بازیکنان این تیم خارجی هستند و فقط یک بازیکن بومی در ترکیب خود دارند. بازیکنان این تیم چندین سال در کنار هم تمرین کرده‌اند و هم از نظر تیمی و هم انفرادی هماهنگ‌ هستند. بازیکنان قطر تجربه حضور در لیگ‌های معتبر اروپایی را دارند.

مربی تیم ملی هندبال و دبیر فدراسیون همچنین تصریح کرد: تیم قطر را آنالیز کردیم و امیدواریم بتوانیم بهترین نتیجه را برابر این تیم و در بازی‌های آسیایی کسب کنیم.

به گزارش تسنیم ،وی در مورد ترکیب تیم ملی کشورمان در جاکارتا گفت: علیرضا موسوی و شاهو نصرتی در جاکارتا به ترکیب تیم اضافه شدند. نصرتی در بازی مقابل مالزی به میدان رفت، اما موسوی از ناحیه مچ پا کمی آسیب‌دیدگی دارد و کاستاراتوویچ در دیدار نخست وی را به میدان نفرستاد.

رجبی درباره دهکده بازی‌های آسیایی 2018 و میزبانی اندونزی هم یادآور شد: کم و کاستی‌ها همواره در هر دوره از مسابقات وجود داشته و دارد، اما شاید در این دوره بیشتر به چشم بیاید. با این وجود ما تنها روی مسابقات تمرکز کرده‌ایم و به این موضوع اهمیت نمی‌دهیم، چرا که شرایط از نظر میزبانی برای همه تیم‌ها یکسان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید