رئیس جمهور اوکراین به کرونا مبتلا شد

    کد خبر :760114

 دفتر ریاست جمهوری اوکراین از ابتلای رئیس جمهوری این کشور به کرونا و قرنطینه شدن وی خبر داد.

منابع خبری از ابتلای رئیس جمهور اوکراین به کرونا و قرنطینه وی خبر دادند.

منابع خبری غروب دوشنبه به وقت تهران به نقل از دفتر ریاست جمهوری اوکراین  اعلام کردند که «ولودیمیر زلنسکی» به کرونا مبتلا شده است.

خبرگزاری «رویترز» در این زمینه به نقل از دفتر ریاست جمهور اوکراین نوشت که آزمایش کرونای زلنسکی مثبت اعلام شده است. بنابر اعلام دفتر ریاست جمهوری اوکراین، زلنکسی هم اینک وضعیت مساعدی دارد و از قرنطینه به  انجام کارهای محوله مشغول است.

«بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس، از جمله مقامات ارشد جهان است که چندی قبل به کرونا مبتلا شد و پس از بستری شدن از این بیماری جان به در برد.

طبق آخرین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز» دستکم ۵۰ میلیون و ۳۲۵ هزار و ۷۲ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند و از آن میان یک میلیون و ۲۵۵ هزار و ۴۸۹ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و دستکم ۳۲ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۴۷۲ نفر بهبود یافته‌اند.

آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در جهان را دارد و پس از آن هند با هشت میلیون و ۵۰۷ هزار و ۷۵۴ مورد ابتلا و ۱۲۶ هزار و ۱۲۱ مورد فوتی و برزیل با پنج میلیون و ۶۶۴ هزار و ۱۱۵ مورد ابتلا و ۱۶۲ هزار و ۳۹۷ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ قرار دارند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید