دولت رئیسی از بی اقتدارترین دولت های پس از انقلاب است

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۶:۵۸
    کد خبر :993344
محمود احمدی بیغش
نماینده مردم شازند در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: فکر می‌کنم طی چند دهه بعد از انقلاب یکی از ضعیف‌ترین و بی‌اقتدارترین دولت‌ها، دولت جنابعالی است.

به گزارش ایلنا، محمود احمدی بیغش در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: با همه احترامی که برای جنابعالی قائل هستم، اما تذکرم از روی دلسوزی برای شماست؛ فکر می‌کنم طی چند دهه بعد از انقلاب یکی از ضعیف‌ترین و بی‌اقتدارترین دولت‌ها، دولت جنابعالی است.

نماینده مردم شازند در مجلس تصریح کرد: متأسفانه برای حرف مسئولان، وزرا و … در زیرمجموعه‌ها ارزش قائل نمی‌شوند و تصمیمات عموماً در همان جای خاص گرفته می‌شود که این موضوع را طی یک سال پیش در نطق خودم خطاب به شما یادآور شدم، در کوچکترین مسائل نیز دخالت صورت می‌گیرد لذا اگر می‌خواهید از خودتان خیری به جا بگذارید، آن جاها را اصلاح کنید وگرنه هیچ چیز درست نخواهد شد.

وی گفت: نمایندگان بیان کردند سه وزارتخانه کلیدی دولت بلاتکلیف بوده و با سرپرست اداره می‌شود؛ گرچه آنهایی که وزیر دارند بی‌خاصیت هستند مانند وزارت ورزش و جوانان؛ واقعا وزارت ورزش چه خاصیتی دارد؟!.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید