درخواست محسن هاشمی از نجفی

    کد خبر :142023

رئیس شورای شهر درخواست کرد تا هرچه زودتر پرونده ساختمان پلاسکو توسط شهردار تهران و معاون معماری و شهرسازی شهرداری تعیین تکلیف شود.

به گزارش فارس، محسن هاشمی پس از بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی تهران، ری و تجریش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدای جلسه امروز فاضلی رئیس اتاق اصناف تهران گزارشی درباره وضعیت اصناف ارائه داد و 10 نفر از اعضاء نیز سوالاتی در این خصوص داشتند.

وی بیان داشت: در ادامه جلسه امروز اعتراض فرمانداری تهران به مصوبه شورای شهر تهران مطرح شد که اعضاء این اعتراض را قبول داشتند و مقرر شد متن مصوبه تصحیح شود و به فرمانداری تهران مجدداً‌ ارسال شود.

هاشمی بیان داشت: در دستور جلسه بعدی امروز بررسی اعتراض ملکی واقع در منطقه یک تهران انجام شد که این ملک بر اساس رأی کمیسیون ماده 7، باغ محسوب می‌شود و اعضای شورا نظراتی در این خصوص داشتند که نهایتاً مقرر شد پرونده این ملک در کمیسیون معماری و شهرسازی برگشت داده شود و بررسی مجدد صورت بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره وضعیت مالکان ساختمان پلاسکو نیز اظهار داشت: شورای پنجم از آغاز فعالیت‌ در خصوص ساختمان پلاسکو ورود جدی را انجام داد و نظارت همه دست‌اندرکاران را مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: ساکنان پلاسکو نگرانی در خصوص ساخت مجدد این ساختمان دارند که ملک‌شان در اختیارشان قرار بگیرد.

هاشمی تصریح کرد: باید هرچه سریع‌تر مشکل بهره‌برداران در خصوص ساختمان پلاسکو حل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش گفت: درباره ساختمان پلاسکو تصمیم‌های مختلفی گرفته شده است و شهردار تهران باید هرچه سریع‌تر نسبت به پرونده ساختمان پلاسکو تعیین تکلیف لازم را انجام دهد.

وی اضافه کرد: البته ساخت ساختمان بلندمرتبه در موقعیت فعلی ساختمان پلاسکو با طرح تفصیلی نیز مغایرت‌هایی دارد، البته می‌توان با در نظر گرفتن حقوق مکتسبه این مشکل را نیز حل کرد.

در ادامه محسن هاشمی در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری فارس مبنی بر مهلت سازمان بازرسی به بازنشستگان اظهار داشت: بنده فعلاً جلسه‌ای دارم و نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم ولی بعداً‌به صورت مفصل صحبت خواهم کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید