خودرو الکتریکی Lingbox Uni معرفی شد/ یک کوچولو شهری

    کد خبر :913875

بخش خودروهای برقی سه درب در چین با جهش بزرگی در حال رشد است. تاکنون شاهد معرفی مدل‌هایی نظیر Wuling Hongguang MINIEV، Cherry QQ Ice Cream، Fengguang MINIeV و Changan LUMIN بودیم و حال نوبت به Lingbox Uni رسید.

بازتاب-  Lingbox Uni (ساخته شده توسط شرکتی به نام Jemmell New Energy) در نسخه پایه 5800 دلار قیمت دارد. در پیکربندی چنین خودرویی یک باتری کششی لیتیوم-آهن-فسفات با ظرفیت 11.52 کیلووات ساعت تعبیه شده که برد 140 کیلومتر را ارائه می‌دهد. نسخه برتر خودروی برقی از باتری با ظرفیت 15.97 کیلووات ساعت استفاده بهره گرفته که با شارژ کامل آن می‌تواند تا 201 کیلومتر مسافت را سپری کند.

این خودرو از یک موتور با ظرفیت 27 اسب بخار قدرت می‌گیرد، اما گشتاور آن 86 نیوتن متر بوده و مناسب است. حداکثر سرعت این خودرو الکتریکی به 100 کیلومتر برساعت می‌رسد و برای استفاده در مسافت کوتاه گزینه عالی تلقی می‌شود.

ابعاد این مدل 2930×1620×1517 میلیمتر بوده و فاصله بین دو محور آن به 1940 میلیمتر می‌رسد فضای داخلی، مانند نمای بیرونی، زیبا به نظر رسیده، با این تفاوت که ترمز دستی مکانیکی از محدوده عمومی خارج شده است.

این خودرو ارزان است و ویژگی نظیر یک سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک‌ها، هشدار کمربند ایمنی، پایه های Isofix، شیشه‌های برقی، سیستم صوتی با بلوتوث، یک پورت USB برای شارژ تلفن هوشمند، یک سوکت 12 ولت، سنسورهای پارک عقب، دوربین دید عقب، سیستم سربالایی، تهویه مطبوع، صندلی‌های جلو برقی برای آن در نظر گرفته شد.

لینگ باکس یونی بزودی راهی بازار چین خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید