وانت الکتریکی فورد F-150 Lightning عرضه شد/ تانک الکتریکی به جاده ها رسید

    کد خبر :914027

حال با گذشت چندین ماه از رونمایی، عرضه فورد F-150 Lightning در بازار ایالات متحده آغاز شده و اکنون مشتریان می‌توانند این تانک بزرگ الکتریکی شرکت فورد را با قیمت 40 هزار دلار خریداری کنند.

بازتاب-  این شرکت تولید وانت الکتریکی را از ماه گذشته آغاز کرد و اکنون محصول به دست مشتریان رسیده است. اولین فرد خوش شانس تصویر آن بدست آمده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

یکی از ساکنان میشیگان در 20 می سال گذشته بسته پلاتینیوم تریم لایتنینگ را پیش خرید کرد و این خودرو را در 26 می سال جاری یعنی تقریباً یک سال بعد تحویل گرفت. جالب اینجاست که این شخص صاحب یک تسلا مدل 3 هم است، او قصد داشت یک مدل وانت الکتریکی Rivian R1T را خریداری کند اما به دلایلی تصمیم گرفت محصول فورد را خریداری نماید.

از آنجایی که فورد سری F پرفروش‌ترین خودرو در ایالات متحده هستند، جای تعجب نیست که این شرکت حجم زیادی از پیش‌سفارش‌های نسخه الکتریکی را بدست آورده باشد و در حال حاضر فورد نمی‌تواند دقیقاً بگوید چه زمانی می‌تواند این خودرو را تولید کند. برای انجام تمام این دستورات امسال این شرکت قرار است تنها 40000 خودرو تولید کند با وجود اینکه حداقل 200000 سفارش دریافت کرد.

ناگفته نماند نسخه پایه فورد F-150 Lightning چهل هزار دلار است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید