خودرو الکتریکی آلفا 5 برند DeLorean معرفی شد/ با درب های کلاسیک گالوینگ

    کد خبر :914513

محصول جدید از پلتفرم کاملا الکتریکی برخوردار است و طراحی جذابی برای آن در نظر گرفته شد. خودروی جدید توسط Italdesign طراحی شده و از درب‌های جذاب گالوینگ هم بهره می‌برد که برای علاقمندان به خودرو رویایی است.

بازتاب- مطابق با روند فعلی، چرخ‌های بزرگی دارد و در سوی دیگر چراغ‌های جلو و عقب باریک هستند. درگاه شارژ در گلگیر جلو سمت راننده قرار گرفته و در سوی دیگر آلفا 5 دارای تزئینات دو رنگ و خط سقف شیب دار است.

در داخل دو ردیف صندلی تعبیه شده و دسترسی به سرنشینان عقب نیز به عرض پهن و عدم وجود ستون B بسیار آسان است. کابین فاقد داشبورد خاصی بوده و یک کنسول مرکزی امتداد یافته با نمایشگر لمسی بزرگ تدارک دیده شده و راننده با مجموعه‌ای از خوشه ابزار دیجیتالی رو به رو خواهد شد و فرمان مدرنی هم به چشم می‌خورد.

DeLorean تمام جزئیات این خودرو را فاش نکرده، اما تأیید می‌کند که آلفا 5 برای شتاب 0 تا 96 کیلومتر در ساعت 3.4 ثانیه زمان نیاز دارد و حداکثر سرعت آن به صورت الکترونیکی تا 241 کیلومتر در ساعت محدود شده است. ظرفیت باتری بیش از 100 کیلووات ساعت بوده که طبق EPA برد 483 کیلومتری را با هر بار شارژ ارائه می‌دهد. اینها ویژگی‌های نسخه اصلی است، بنابراین نسخه رده بالاتری هم در کار خواهد بود.

کوپه الکتریکی دارای ضریب درگ پایین فقط 0.23 بوده که بهترین نتیجه نیست، زیرا مرسدس EQS بیش از 0.20 اعلام شد. ابعاد این محصول دلورن 4995×2044×1370 میلیمتر اعلام شده است. این مدل از سال 2024 تولید آن در ایتالیا شروع شده و سپس به بریتانیا منتقل می‌گردد. همچنین قرار است تنها 88 دستگاه از آن به تولید برسد و سپس یک مدل هشت سیلندر قوی‌تر در دستور ساخت قرار می‌گیرد.

DeLorean قصد دارد بعدها شاسی بلند و هیدروژنی و سدان الکتریکی جدید معرفی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید