کراس اوور بزرگ Aito M7 هوآوی در راه است/ محصولی با فناوری های نوین

    کد خبر :914198

شرکت هوآوی مدتی است که وارد صنعت خودرو شده و محصول خود را تحت برند Aito به فروش می‌رساند. در حال این شرکت خودروهایش را تنها وارد بازار چین می‌کند و مشخص نیست چه زمانی عرضه جهانی می‌شوند.

بازتاب- هوآوی در یکی از نمایشگاه‌های اتومبیل چین بیان داشت که بزودی کراس اوور جدید Aito M7 را معرفی خواهد کرد. پیش از این جزئیاتی درباره چنین محصولی را بدست آوردیم و مشخص شده بود این شرکت به دنبال رونمایی یک گزینه جدید است.

حال شرکت چینی رسما این خبر را تایید کرده و گفته شده از یک پیشرانه 495 اسب بخاری قدرت خواهد گرفت. البته این قدرت از یک پیشرانه هیبریدی بدست می‌آید، موتور الکتریکی Aito M7 با یک بار شارژ 150 کیلومتر برد حرکتی دارد و موتور بنزینی نیز هر 100 کیلومتر 6.85 لیتر مصرف سوخت خواهد داشت.

بنابراین مشابه مدل Aito M5 با یک گزینه هیبریدی رو به رو هستیم. هوآوی وعده داده محصول جدید در بخش داخلی تجهیزات رفاهی قابل توجهی همچون Alphard و لکسوس LM دارد. این شرکت افزوده کراس اوور جدید بزرگ بوده و ظرفیت حمل 6 سرنشین را دارد و همچنین طول آن به 5 متر می‌رسد.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و تنها یک تصویر تیزری از این مدل در وب سایت هوآوی ظاهر شده است. تصویری که یک کراس اوور شبه شاسی بلند را با چراغ عقب پیوسته LED و طراحی نسبتا شبیه به M5 نشان می‌دهد.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید