خرید جم فری فایر از فروشگاه معتبر بازی

    کد خبر :925378

فری فایر یکی از بازی های بسیار پر طرفدار در سراسر جهان است. اکثر گیمرها با این بازی جذاب آشنا هستند و لحظات مهیج زیدی را در این بازی تجربه کرده اند. کسانی که مایلند تا به سطح بالایی در این بازی برسند باید با خرید جم فری فایر امکانات و تجهیزات خود را ارتقاء دهند. خرید از یک سایت معتبر می تواند خیال شما را از قیمت و صحت محصول راحت کند. در این مطلب شما را با انواع روش های تهیه جم این بازی آشنا خواهیم کرد.

چرا باید از سایت های ایرانی خرید کنیم؟

هر کاربر در بازی ‌های آنلاین دارای یک اکانت می‌ باشد که بیشتر اکانت‌ ها دارای اعتبار بین المللی بوده‌اند، اما از آنجایی که محدودیت هایی برای ایرانیان در نظر گرفته شده، خرید مستقیم جم برای گیمرهای ایرانی امکان پذیر نیست. به همین دلیل سایت‌های معتبری مانند آسان جم به عنوان واسطه خرید و پرداخت وجود دارند که بر اساس میزان حجم پکیج مورد نظر شما و بر اساس کارمزد سایت قیمت مناسب به شما ارائه می‌دهند.

تفاوت قیمت در سایت ها

روند خرید جم فری فایر در 3 دقیقه با توجه به ویژگی‌های مختلفی قیمت پکیج می ‌تواند متفاوت باشد. به این معنا که شما در هر فروشگاه معتبر بازی می‌ توانید قیمتی متفاوت از جم فری فایر مشاهده کنید، لذا حجم، سطح و سایت فروشنده جم یکی از ارکان‌ های تاثیرگذار بر روی قیمت نهایی می‌باشد. برای خرید جم فری فایر ارزان بهتر است با یکی از سایت های معتبر در ارتباط باشید.

کاربرد جم در بازی فری فایر

بازی آنلاین فری فایر توسط استودیوی بازی سازی ویتنامی در دو پلتفرم اندروید و ios به بازار ارائه شده است. این بازی مهیج دارای هشت شخصیت می‌باشد،که هر کدام آنها ویژگی های منحصر به فردی دارد و بر اساس مرحله مورد نظر شما توانایی استفاده از این شخصیت ها و اساس میزان الماس موجود در فری فایر انتخاب می‌شود. در ادامه به برخی از کاربردهای جم اشاره می کنیم.

♦ ارتقاء سطح کاراکتر

هر کدام از شخصیت های بازی با توجه به ویژگی‌های جالبی که دارند امکان برنده شدن شما را افزایش خواهند داد. البته قابل توجه است که این ویژگی‌ها نیز قابل ارتقا می ‌باشند و شما با کمک جم فری فایر به راحتی می‌توانید شخصیت بازی خود را ارتقا دهید. یکی از جذاب ترین نکته‌های بازی فری فایر شخصیت‌های متنوع در بازی می‌باشد.

♦ تهیه سلاح های پیشرفته

این بازی مهیج با توجه به سلاح های هر شخصیت بازی که باید در مبارزه داشته باشد، امکان برد شما را افزایش می‌دهد، به همین علت کاربرد دیگر جم فری فایر خرید سلاح های پیشرفته تر در مقابل حریفان قدرتمند تر می‌باشد.

♦ فروشگاه بازی

درون بازی فری فایر فروشگاهی وجود دارد که شما بر اساس سلیقه و نوع نیاز خود می‌ توانید از آن خرید کنید. در این فروشگاه انواع اسلحه ‌ها، پوسته‌ های مختلف حیوانات خانگی و سایر وسایل دیگر وجود دارد. با توجه به ویژگی ‌های شخصیت بازی خود می‌توانید یک همراه تحت عنوان حیوان خانگی به نبرد خود ببرید و در روند بازی از آن استفاده کنید.

روش‌ های خرید جم در بازی فری فایر

بازی های آنلاین با توجه به هیجان و مراحل متفاوتی که دارند باعث شده‌اند تا کاربران بیشتری به آنها علاقه مند شوند. شما با مراجعه به صفحه خرید جم بازی فری فایر از طریق سایت خرید جم فری فایر می‌توانید الماس یا جم را تهیه نمایید که البته راه های مختلفی برای خرید وجود دارد. ما در این مجال با آموزش خرید جم فری فایر مطالبی را به شما ارائه می دهیم.

♦ روش اول

اولین فرآیند خرید جم بازی استفاده از روش خرید جم فری فایر با ایدی می ‌باشد. شما از طریق این روش با وارد کردن نام کاربری و آیدی بازی خود می‌ توانید خرید جم فری فایر خود را انجام دهید. توجه داشته باشید که قیمت جم فری فایر با آیدی نسبت به روش های دیگر بیشتر می ‌باشد، اما سرعت دریافت جم در بازی نیز افزایش پیدا می ‌کند.

♦ روش دوم

دومین روش برای خرید جم استفاده از اکانت است. شما با توجه به اطلاعات اکانت خود می توانید خرید جم ارزان را امتحان کنید. با توجه به جیمیل یا اکانت VK شما می ‌توانید خرید خود را انجام داده و منتظر سرور مانده تا اکانت شما شارژ شود. لازم به ذکر است یکی از مزیت‌ های این نوع پرداخت، عدم ایجاد هرگونه مشکل در بازی است.

♦ روش سوم

سومین روش خرید جم استفاده از گیفت کارت می ‌باشد. شما از طریق این فرایند می‌ توانید از طریق گوگل پلی مراجعه کنید. البته ریسک این کار بیشتر بوده و امکان مسدود شدن حساب شما وجود دارد. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که با استفاده از ارزان ترین سایت خرید جم فری فایر خرید خود را انجام دهید تا خیالتان آشوده باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید