کیا XCeed 2023 رونمایی شد/ کراس اوور کامپکت برای بازار اروپا

    کد خبر :925398
کیا XCeed 2023

کیا یک کراس اوور کامپکت به روز شده XCeed را برای بازار اروپا معرفی کرده است که طیفی از موتورهای جدید بازطراحی شده و قابلیت‌های پیشرفته در کابین را دربرمی گیرد. محصولی که چند مدل پیشرانه دارد.

بازتاب-کیا XCeed به‌روزرسانی‌شده به لطف چراغ‌های LED جدید، سپرها و جلوپنجره باریک‌تر ظاهر تهاجمی‌تری پیدا کرد. همچنین این خودرو با لوگو جدید کیا روی دماغه ارائه می‌شود. نسخه XCeed GT-Line با جلوپنجره باریک و ورودی‌های هوای بزرگ‌تر، چراغ‌های LED جدید و رینگ‌های 18 اینچی اختصاصی عرضه خواهد شد. همچنین باید به فرمان جدید، سقف مشکی، دستگیره تعویض دنده با روکش چرمی حفره دار و صندلی‌های جلو اسپرت اشاره کرد.

کیا XCeed 2023 رونمایی شد-1

یک موتور دیزلی 1.0 لیتری T-GDI با قدرت 118 اسب بخار به صورت استاندارد نصب خواهد شد. همچنین یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر بنزینی با قدرت 158 اسب بخار در دسترس خواهد بود. یک پیشرانه هیبریدی متشکل از یک موتور 1.6 لیتری احتراق داخلی و یک موتور الکتریکی با مجموع قدرت 139 اسب بخار و باتری 8.9 کیلووات ساعتی با برد 48 کیلومتری هم در کار است.

کیا XCeed 2023 رونمایی شد-2

سیستم چندرسانه‌ای بهبودیافته تحت پلتفرم Kia Connect را با ادغام سیستم‌های اپل و گوگل، امکان برنامه‌ریزی مسیر سفر از قبل و گزینه تعیین مکان خودرو با استفاده از تلفن هوشمند را رقم می‌زند. سرنشینان جلو و عقب اکنون دارای پورت USB-C برای شارژ هستند. مدل پایه دارای نمایشگر 5 اینچی، تریم‌های میان رده دارای صفحه نمایش لمسی 8 اینچی با پشتیبانی بی سیم از اندروید اتو و اپل کارپلی و مدل رده بالا با سیستم اطلاعات سرگرمی 10.25 اینچی و پشت آمپر 12.3 اینچی عرضه خواهد شد.

تولید کیا XCeed جدید از تابستان امسال در کارخانه این شرکت در اسلواکی آغاز شده و فروش آن از ماه سپتامبر است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید