خاویار از اسکوتر طلایی خود رونمایی کرد

    کد خبر :938369
اسکوتر طلایی

خاویار تاندربال یک اسکوتر الکترونیکی لوکس است که برخی از اجزای آن از طلا ساخته شده است. این یکی دیگر از پیشنهادات نفیس برند روسی خاویار محسوب می شود. این شرکت به تدریج جایگاهی برای خود در ارضای خواسته های درجه یک مشتریان پریمیومی خود ایجاد کرده است.

بازتاب-‌ حتی با وجود بحران روسیه و اوکراین که بسیاری از شرکت‌های روسی را فلج کرده، این شرکت همچنان خوش بین است. خاویار تاندربال یک وسیله نقلیه حمل و نقل شهری سریع، راحت و سازگار با محیط زیست است. طراحی و اجزای آن کاملاً با اسکوترهای الکترونیکی معمولی متفاوت بوده و قیمت آن نیز در سطح بالایی قرار دارد. Thunderball نسخه به روز شده Minimotors Dualtron X2 است. این یکی از قدرتمندترین اسکوترهای الکترونیکی ایستاده با حداکثر سرعت 100 کیلومتر در ساعت و برد تا 160 کیلومتر می باشد.

خاویار از اسکوتر طلایی خود رونمایی کرد

Dualtron X2 جانشین Dualtron X 2021 بوده و می‌تواند هم در جاده‌های شهری و هم در جاده های خارج از شهر با عملکرد بالا حرکت کند. وزن Dualtron X2 بیش از 66کیلوگرم بوده با حداکثر ظرفیت حمل بار 150 کیلوگرم ارائه می شود. تاشو بوده اما وزن آن می تواند تطبیق پذیری آن را در حمل و نقل عمومی محدود کند. قیمت X2 بین 6015 تا 6720 دلار است.

خاویار Thunderball یک نسخه به روز شده از Dualtron X2 با برد 150 کیلومتر محسوب می شود. حداکثر توان آن 8.3 کیلووات بوده و همچنین دارای سیستم تعلیق هیدرولیک جلو و عقب، ترمز دیسکی هیدرولیک و کمک الکتریکی است. پایه محکم تاندربال یک سواری راحت را در هر زمینی تضمین می کند. تاندربال به همان اندازه که می تواند پر زرق و برق بوده و بسیار گران است. بیشتر قطعات آن با روکش طلا هستند اما شامل اجزای ساخته شده از طلای جامد نیز می باشد.

این اسکوتر از اول اکتبر به فروش می رسد و قیمت آن 49000 دلار است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید