جیلی کراس اوور امگرند اس 2022 را معرفی کرد

  • خودرو
  • دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ۱۷:۴۵
    کد خبر :870056

جیلی امگرند GS که از سال 2015 تاکنون در بازار حضور دارد، اکنون با کمی تغییرات ظاهری و البته با نام جدید S برای سال 2022 آماده می‌­شود. بنابر اعلام سازنده، فروش امگرند S از 26 آوریل 2022 و در چهار تریم در چین آغاز خواهد شد. قیمت تریم پایه برابر با 13,600 دلار تعیین شده که در کامل‌ترین نسخه به 17,400 دلار افزایش می‌­یابد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_نوارهای عمودی جلوپنجره، این بخش را به سایر خودروهای جیلی شبیه ساخته درحالی‌که فرم زاویه­‌دار چراغ‌های LED جلو، نوار کرومی در نقاط مختلف نیمه پایینی بدنه، خط شانه که از چراغ‌های جلو تا دستگیره درهای عقب امتداد یافته، تزئین ستون C به رنگ مشکی، کاهش عرض چراغ‌های عقب و نصب یک قطعه ارتباطی بین آن‌ها با نام Geely روی آن، سایر نکات مهم قابل اشاره درباره طراحی ظاهری امگرند S خواهد بود.

 

 

در کنار این تغییرات نه چندان اساسی، ابعاد بدنه جیلی امگرند S هم کمی تغییر داشته چراکه طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورهای این مدل به ترتیب 4.43، 1.573، 1.833 و 2.7 متر اعلام شده است، که 10 میلی‌متر کاهش در طول و 13 میلی‌متر افزایش در ارتفاع را نشان می‌­دهد.

مهمترین تغییر فضای کابین را می­‌توان نصب نمایشگر 10.25 اینچی لمسی در بالای داشبورد دانست، درحالی‌که در پایین آن دریچه­‌های تهویه و پایین‌تر از آن دکمه­‌های مربوط به تهویه و استارت پیشرانه قابل مشاهده است. اهرم تعویض دنده جدید، نمایشگر 10.25 اینچی دیجیتال برای پشت آمپر، فرمان دی‌کات، روکش چرم قرمز برای برخی قسمت‌ها و قطعات فلزی، سایر ویژگی‌­های جدید کابین جیلی امگرند S بوده که این خودرو را به انواع گران‌تر شبیه ساخته است.

 

 

سیستم صوتی پرمیوم این خودرو با 10 بلندگو در کنار نورپردازی با قابلیت انتخاب از میان 72 رنگ همراه شده است، تا تجربه­‌ای خوشایند برای سرنشینان ایجاد نماید. لازم به ذکر است که سیستم تهویه این خودرو به فیلتر N95، خوشبوکننده و قابلیت یونیزه‌سازی هوا مجهز شده و دریچه­‌هایی نیز برای سرنشینان عقب پیش­‌بینی شده است.

دستیار حرکت بین خطوط، کروزکنترل تطبیق‌­پذیر، حسگر تشخیص حداکثر سرعت، ترمز خودکار اضطراری، سامانه مسیریاب هوشمند و دستیار نوربالای خودکار، از مهمترین سامانه‌­های ایمنی و دستیار راننده بوده که با جیلی امگرند S همراه شده است. در زیر کاپوت این خودرو، پیشرانه 4 سیلندر 1.4 لیتری توربوشارژ با 139 اسب‌بخار قدرت و 235 نیوتن‌متر گشتاور همراه شده که نیروی خود را از طریق جعبه‌دنده شش سرعته دستی (تنها در تریم پایه) یا CVT خودکار به چرخ‌ها انتقال می­‌دهد. مصرف سوخت جیلی امگرند S براساس اعلام سازنده برابر با 5.9 لیتر در صد کیلومتر خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید